این Porsche 911 Test Mule مطمئناً شبیه GT2 RS جدید است


پورشه به تازگی یک به روز رسانی بزرگ برای 911 برای سال 2025 ارائه کرده است، از جمله یک سیستم هیبریدی جدید برای تریم GTS، برای اولین بار برای پلاک. در حالی که یک 911 با باتری بسیار جالب است، ما بیشتر برای آنچه در پلتفرم 992 در راه است هیجان زده هستیم: GT2 RS جدید.

انتظار می‌رود که مانند نسل 991 911 قبل از خود، 992 نیز در نیمه دوم چرخه عمر خود یا زمانی در سال آینده، تریم GT2 توربوشارژ سنگین‌تر را دریافت کند. این قاطر آزمایشی که در پیست نوربرگ رینگ مشاهده شد، گواه این موضوع است.

را CarSpyMedia کانال یوتیوب اخیراً این 911 را در نوربرگ رینگ آلمان و اطراف آن مشاهده کرده است. از بیرون، دقیقاً شبیه GT3 RS فعلی است که اگر پورشه های خود را بشناسید، یک مدل تنفس طبیعی است. حتی برگردان های بزرگی در هر طرف دارد که «GT3 RS» را نشان می دهد. با این حال، از نزدیک به اگزوز گوش دهید، و شنیدن خاموش بودن چیزی آسان است.

صدای ناله بلند 4.0 لیتری فلت شش دمش طبیعی، به جای آن نت اگزوز گوچورال تر، عمیق تر و کم آوازتر از بین رفته است. این خودرو هیچ شباهتی به GT3 RS فعلی ندارد. در واقع، به نظر می رسد بسیار نزدیک به آخرین نسل GT2 RS است.

دیدن تست پورشه GT2 RS آینده در بدنه GT3 RS تعجب آور نیست. خودروی نسل آخر از قسمت زیادی از بدنه و آئروکیت GT3 استفاده می کرد، البته با تغییراتی جزئی در نمای جلو و عقب.

آخرین نسل GT2 RS، شکارچی اوج خط 911 نسل 991 بود. در سال 2017 رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی با محرک عقب را در پیست نوربرگ رینگ به‌خاطر بهره‌گیری از آئروی وحشی و 700 اسب بخاری توئین توربو فلت شش به نام خود ثبت کرد. سپس با کمک کیت ارتقاء Manthey Performance رکورد کلی را در سال 2021 به ثبت رساند. با در نظر گرفتن اینکه آیرودینامیک و سیستم تعلیق 992 از آن زمان تا چه حد پیشرفت کرده است، این مدل جدید باید حتی دیوانه کننده تر باشد.



منبع