بخش خودروهای برقی فورد در سه ماهه سوم سال 1.3 میلیارد دلار زیان عملیاتی داشته است، به این معنی که برای هر خودروی برقی که در آن دوره فروخته است حدود 36000 دلار از دست داده است. بخشی از این ضرر هنگفت مربوط به سرمایه گذاری مداوم در نسل بعدی خودروهای برقی است و ما شواهد جدیدی داریم که نشان می دهد سازنده Blue Oval واقعاً روی محصولات الکتریکی جدید کار می کند. برندی که قرار است سال آینده معرفی شود.
همین چند روز پیش، جاسوسان ما مجموعهای از عکسها را با یک شاسیبلند بدون آلایندگی از فورد بر اساس پلتفرم MEB فولکس واگن برای ما ارسال کردند. این نمونه اولیه جدید در اینجا پیش نمایش یک کراس اوور الکتریکی کوچکتر است که بخشی از خانواده پوما خواهد بود. برای ناآگاهان، پوما در حال حاضر محصول سطح پایه فورد در بازار اروپا پس از توقف تولید هاچ بک فیستا است.

20 عکس ها
فورد رسما اعلام کرد پوما EV در سال 2024 در قاره کهن عرضه خواهد شد و در کارخانه این شرکت در کرایووا، رومانی تولید خواهد شد. این بدان معنی است که ما احتمالاً به معرفی رسمی این مدل نزدیک شده ایم و همانطور که از عکس های بالا می بینید، این خودروی آزمایشی قطعات و قطعات تولیدی خود را می پوشاند. حتی اگر کل نمای بیرونی با استتار پوشانده شده است، می دانیم که شباهت زیادی به انواع معمولی پوما دارد.
کل مجموعه Puma در اواسط چرخه بهروزرسانی میشود و عکسهای جاسوسی قبلی نشان میدهند که بازبینیهای بصری بیشتر در قسمت جلویی متمرکز خواهند بود. انتظار میرود که نسخه الکتریکی دارای طراحی بسته از نمای جلو باشد. در قسمت پشت در مقایسه با نسخه پیش از فیس لیفت پوما تغییر چندانی ایجاد نشده است.
هیچ اطلاعات رسمی مبنی بر اینکه چه پیشرانه الکتریکی در زیر پوست پوما EV پیدا می شود وجود ندارد، اما گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد فورد موتور الکتریکی 136 اسب بخاری E-Transit Courier / E-Tourneo Courier دو را در محور جلو نصب خواهد کرد. از کراس اوور این خودروساز هنوز ظرفیت باتری این ون را اعلام نکرده است اما قبلا تایید کرده است که از شارژ 100 کیلوواتی DC پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که فورد در حال حاضر گزینه های باتری و موتور الکتریکی دیگری را در اختیار دارد که به این معنی است که Puma EV ممکن است با تنظیمات متفاوتی به پایان برسد.