با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید | alfaromeoblog

سایپا خودروی چانگان CS35 را با پیشرانه 1.6 لیتری که معادل 123 اسب بخار قدرت دارد، تولید می‌کند. این شاسی بلند دارای دو مدل گیربکس دستی و خودکار است که مدل دستی پنج سرعته بوده و مدل خودکار از نوع چهار سرعته است. همچنین گقتنی است که چانگان CS35 در هر 100 کیلومتر حدود هفت لیتر مصرف سوخت دارد. جالب است بدانید که کمپانی چانگان برای طراحی این خودرو به سراغ یکی از مشهورترین طراحان ایتالیایی به نام لوچیانو دی‌امبروزیو رفته که نتیجه کار او، یک خودروی شیک و نسبتا متفاوت است.

  • از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد.
  • اکنون لکسوس در بیانیه‌ای رسمی قیمت مدل‌های مختلف این ال ایکس سال ۲۰۲۲ را اعلام کرده که بسیار جالب توجه است.
  • برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید.
  • وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این ماشین ، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتومات انجام می‌شود.
  • برای اجاره ماشین شاسی بلند با راننده نیاز به یکسری مدارک داشته که در زمان دریافت خودرو باید به نماینده شرکت تحویل دهید.
  • مکث تیارا در حقیقت یک شاسی بلند از خودروساز چینی بایک است که همانند فیدلیتی پرایم با نام و نشان متفاوتی در ایران به فروش می‌رسد.

این خودرو با طراحی ظاهری عالی در سال 2016 جایزه بهترین طراحی ماشین در رد دات شده است. در کنار مصرف سوخت مناسب و ترمزهای پرقدرت، اسپورتج در جاده‌های پر پیچ‌وخم عملکرد مناسبی نداشته است. این خودرو روی‌هم‌رفته انتظارات دوستداران خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده است. ماشین Kia Sportage توسط شرکت کیا موتورز تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این اتومبیل از آغاز تولید تا به امروز در چهار نسل تولید و مشکلات آن بهبود یافته است.

انتخاب شاسی بلند ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیونی از سطح قیمت‌ها

قیمت این مدل از ۱۰۳۰۰۰ دلار شروع می‌شود و دارای تزئینات چرمی نیمه آنیلین، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صدای فراگیر Mark Levinson با ۲۵ بلندگو است. سایر ویژگی‌های اضافی شامل آفتابگیر عقب، صندلی‌های ردیف دوم تهویه‌شونده و صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی هستند. در صدر این محدوده LX 600 Ultra Luxury قرار گرفته که قیمت پایه ۱۲۶۰۰۰ دلار مجله خبری خودرو آلفا رومئو دارد. برای مقدار پول، شما صندلی‌های ردیف سوم و نیمکت ردیف دوم را از دست می‌دهید. به جای آن یک جفت صندلی کاپیتانی قرار دارد که با یک کنسول مرکزی عقب با میز بازشو، سیستم سرگرمی و ماساژور‌ها به صورت استاندارد همراه شده است. این محصول براساس زبان طراحی جدید ب ام و شکل گرفته و قیمت آن از دلار آغاز و تا 94 هزار دلار بالا می رود.

اسرار شرکت های بزرگ که نمی‌خواهند مشتریانشان از آن‌ها مطلع شوند

نسل اول این ماشین کره‌ای، در سال 1993 و نسل دوم و سوم به ترتیب در سال‌های 2005 و 2010 معرفی شدند. تمامی خودروهای موجود شاسی بلند در سعادت رنت دارای بیمه کامل بدنه، بیمه شخص ثالث بوده و هزینه ی اضافه ای از مشتریان دریافت نمی شود.اما در صورتی که خواستار بیمه CDW (بیمه اجاره خودرو ) باشید شرکت از شما هزینه ای اضافه ای برای بیمه دریافت خواهد کرد. لکسوس، شاسی بلند جدید ال ایکس ۲۰۲۲ را در پنج مدل عرضه خواهد کرد، اما ویژگی این نسل جدید آن است که این خودرو، عریض‌ترین نسخه در سری ال ایکس لکسوس خواهد بود.

این محصول در تریم های متنوعی ارائه می شود و نسخه پلاگین هیبرید نیز در کاتالوگ فروش آن حضور دارد. تلوراید که مجموعه ای بهترین فناوری های کیا را همراه خود دارد و از یک تپنده 6 سیلندر 3.8 لیتری با خروجی 291 اسب بخار استفاده می کند. بنابراین انتظار داریم که هزینه‌های نگهداری این خودرو همچون ایکس ۲۲ کنترل شده تر باشد و تا حدی به شاسی‌بلندهای ساخت دو خودروساز اصلی نزدیک‌تر باشد. اخیرا ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه تولید اس ۷ در سایت خراسان متوقف نشده، این در حالی است که برای توقف تولید اس ۵ طی یک سال گذشته، هیچ اطلاعیه‌ای صادر نشد و همین موضوع تقاضای بالاتر اس ۷ را نشان می‌دهد.

http://3dprintingindustry.ir