برای این فراری انزو که در اتوبان تصادف کرد، یک نفر بیرون بریز



فراری تنها 399 نمونه از سوپراسپرت انزو ساخته است که آنها را به یک منظره کاملا نادر در جاده تبدیل کرده است. روز سه‌شنبه یکی از این ماشین‌های خارق‌العاده در اتوبان نزدیک مونیخ آلمان تصادف کرد که دماغه فراری پاره شد و سه نفر مجروح شدند.

سازمان آتش نشانی مونیخ در اطلاعیه خود درباره این حادثه اعلام کرد: یک دستگاه فراری به دلایل نامعلومی سر خورد و به مانع مرکزی برخورد کرد. بقایای این تصادف حدود 656 فوت (200 متر) را پوشانده بود و قطعات پرنده فراری به خودروی دیگری آسیب رساند. یکی از سه مجروح باید به بیمارستان برود.

عکس‌ها از صحنه نشان می‌دهند که انزو قسمت جلویی خود را از دست داده است. این برخورد باعث شکسته شدن چرخ سمت راننده از روی خودرو شد. یک نخ روی چت فراری انجمن حدس می‌زند که این وسیله نقلیه قابل تعمیر است، اما تعمیر آن گران است. شما نمی گویید.

هاگرتی گزارش می دهد که یک Enzo در شرایط متوسط ​​امروز 3.55 میلیون دلار ارزش دارد. بالاترین قیمت فروش این ابرخودروی فراری را در ایالات متحده با 4.51 میلیون دلار ذکر کرده است. فرناندو آلونسو نمونه خود را با اولین بدنه تولیدی خود به قیمت معادل 5.9 میلیون دلار (5.4 میلیون یورو) در سال 2023 فروخت. ما گمان می کنیم که این یکی، حتی در وضعیت فعلی، حداقل هفت رقمی باشد.

انزو در سال 2002 به عنوان دنباله فراری برای سوپراسپرت های قبلی مانند F40 و F50 وارد بازار شد. در آن زمان، این شرکت در فرمول یک مسلط بود و از سال 1999 تا 2004 مسابقات قهرمانی سازندگان متوالی را به دست آورد. پانل های بدنه

یک پنل شفاف روی عرشه عقب، موتور 6.0 لیتری V-12 را به نمایش گذاشت. موتور بزرگ 650 اسب بخار در 7800 دور در دقیقه و 485 پوند فوت گشتاور تولید می کرد. تنها گیربکس موجود یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دستی بود که می توانست دنده ها را در 150 میلی ثانیه عوض کند.



منبع