برای خرید سوبارو WRX S4 STI Sport به معنای واقعی کلمه باید در لاتاری برنده شوید


هیچ کمبودی برای مدل های ویژه WRX در ژاپن وجود ندارد و سوبارو به تازگی یک مدل دیگر را معرفی کرده است. WRX S4 STI Sport روکش پلاستیکی مشکوک را حفظ کرده است اما چند پیشرفت اسپرت را در خود جای داده است. با این حال، از آنجایی که یک مدل STI Sport است و یک STI کامل نیست، با هیچ ارتقای قدرتی همراه نیست. کیت بدنه تهاجمی تر با چرخ های 19 اینچی فورج BBS در هر دو محور تکمیل می شود.

این سدان اسپرت با رنگ آبی متالیک دریایی، قرض گرفته شده از واگن اسپرت Levorg STI که برای آمریکا نیز نیست، بر روی تایرهای میشلین Pilot Sport 5 با ابعاد 245/35 R19 سوار می شود. از نظر بصری با لهجه‌های مشکی مختلف برای جلوپنجره، درپوش آینه‌های جانبی و اسپویلر درب صندوق عقب متمایز است. حتی بیشتر نشان ها به همراه آنتن سقف ظاهری تیره دارند.

تغییرات داخلی به یک جفت صندلی جلوی Recaro که بدنه را در آغوش می گیرند با آرم قرمز STI که روی پشت سری ها گلدوزی شده اند محدود می شود. همچنین دوخت نقره ای نیز در سرتاسر کابین اعمال شده است. جنس جیر روی صندلی‌ها روی کنسول وسط، دسته‌ها و داشبورد نیز اعمال شده است. سوبارو خاطرنشان می کند که به لطف اضافه شدن مواد میرایی اضافی در محفظه لاستیک زاپاس، اکنون فضای داخلی ساکت تر است.

قدرت توسط همان موتور 2.4 لیتری توربوشارژ بنزینی، 271 اسب بخار و 277 پوند فوت (375 نیوتن متر) ارائه می شود که از طریق یک جعبه دنده متغیر پیوسته به هر چهار چرخ انتقال می یابد. اگرچه هیچ صدای اضافی از زیر کاپوت نمی آید، سوبارو برخی اصلاحات مکانیکی را اجرا کرده است. علاوه بر چرخ‌ها، WRX S4 STI Sport دارای میله‌های نوسانی قوی‌تر و خنک‌کننده گیربکس ارتقا یافته است.

نسخه ویژه WRX به 500 دستگاه محدود شده است. سوبارو پیش‌بینی می‌کند که تقاضا از عرضه فراتر خواهد رفت و این امر باعث اجرای یک سیستم قرعه‌کشی می‌شود. مشتریان ژاپنی که S4 STI Sport منحصراً در دسترس است، می‌توانند از امروز تا ساعت 28 بلیت دریافت کنند.هفتم ماه برندگان خوش شانسی که فرصت خرید خودرو را خواهند داشت در تاریخ 1 بهمن ماه معرفی خواهند شد.

خریداران ملزم به پرداخت 6،237،000 ین هستند که تقریباً 43،000 دلار با نرخ ارز فعلی است.



منبع