برای رانندگی کانسپت الکتریکی تویوتا AE86 باید در قرعه کشی برنده شوید


خودروسازان معمولاً به عموم مردم اجازه نمی دهند خودروهای مفهومی خود را رانندگی کنند. تویوتا باید به علاقه مندان خود اعتماد زیادی داشته باشد، زیرا به چند طرفدار خوش شانس اجازه می دهد تا به عنوان بخشی از قرعه کشی در ژاپن پشت فرمان کانسپت AE86 BEV خود قرار گیرند.

مردم می توانند از 13 فوریه تا 26 فوریه در قرعه کشی شرکت کنند. اگر برنده شوید، باید معادل 133 دلار (20,000 ین) بپردازید تا شانس رانندگی AE86 BEV را داشته باشید که در اصل در سالن خودرو توکیو 2023 معرفی شد. در اطراف تویوتا سیتی به مدت سه ساعت.

تویوتا نمی‌گوید چند برنده را انتخاب می‌کند، اما 13 اسلات سه ساعته در دسترس است، بنابراین به احتمال زیاد این تعداد برندگانی است که می‌توانند AE86 BEV را برای رانندگی سوار کنند.

موتور AE86 BEV از پیکاپ هیبریدی Tundra i-Force Max می‌آید که می‌تواند 94 اسب بخار قدرت و 111 پوند فوت گشتاور داشته باشد و قدرت آن از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل شود. برای مقایسه، موتور اصلی 1.6 لیتری 4A-GEU در زمانی که جدید بود، 128 اسب بخار قدرت و 110 پوند فوت گشتاور داشت.

باتری از Lexus NX 450h+ PHEV است که مجموعاً 2359 پوند وزن دارد — برای AE86 سنگین اما با استانداردهای EV بسیار سبک است. در داخل، یک جفت صندلی سطلی عروس و پانل های فولادی الماسی روی زمین وجود دارد. باتری لکسوس در اصل قسمت صندلی های عقب و قسمت بار را اشغال می کند.

متأسفانه، برندگان نمی توانند دوباره خلق کنند D اولیه در AE86 BEV اجاره ای خود. قوانین بخت آزمایی به طور خاص دریفت و رانندگی از طریق گردنه های کوهستانی را در میان انواع دیگر رانندگی با روحیه ممنوع می کند. و اگر درایورها به AE86 BEV آسیب بزنند یا خراب کنند، در حال تعمیر هستند. علیرغم همه قوانین، ما هنوز فکر می کنیم که برای علاقه مندان واقعی تویوتا ارزشمند خواهد بود.



منبع