بررسی مشخصات پژو 405 1370 1401 | alfaromeoblog

در ۱۹۹۰ با مدیریت جین مارتین فولز در پژوسیتروئن برای نخستین بار مشارکت این دو شرکت موفق عمل نمود. در سال ۱۹۷۸ شرکت پژو سیتروئن واحد اروپایی کرایسلر را به دلیل بحران‌های ایجادشده در این شرکت، از آن خود کرد. شرکت کرایسلر اروپا، بسیار فرسوده و دارای مدل‌های قدیمی بود و در واقع این سرمایه‌گذاری، مشکلات مالی بسیاری برای پژو سیتروئن ایجاد کرد. در اوایل دهه ۱۹۸۰ مجله خبری خودرو آلفا رومئو میلادی، پژو برند تالبوت را احیا کرد، تا بتواند سودی از کرایسلر به دست آورد و بخش اروپایی آن را از ورشکستگی نجات داد. در ۱۹۰۷ نخستین موتور شش سیلندر ساخته شده توسط پژو به نمایش گذاشته شد و همکاری تونی هوبر به عنوان سازنده موتور آغاز شد. از آنجا که شمار بسیاری خودرو با انواع متفاوت در خط تولید بود، پژو تصمیم گرفت که خط تولید دیگری را راه‌اندازی نماید.

  • سلام دوست عزیز، هر دو خیلی قدیمی هستند و دیگر پشتیبانی نمی شوند.
  • لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
  • X برای نشان دادن اندازه خودرو و Y برای سال تولید خودرو، بکار می‌رود؛ یعنی هرچه رقم، بالاتر باشد، مدل خودرو، جدیدتر است.
  • در ادامه لیستی از مشخصات فنی هر دو مدل پژو 405 GLX و 405 SLX را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم.

سری نخست آن در دو تیپ GL و GLX با پیشرانه‌های کاربراتوری 1.6 لیتری و 2.0 لیتری عرضه می‌شد اما در نهایت هر دو نسخه در سال 1381 جای خود را به پیشرانه 1.8 لیتری انژکتوری XU7 دادند. سال 1383 ایران‌ خودرو نمونه اقتصادی 405 را با نام GLI عرضه کرد که فاقد تجهیزات متداول بود و حتی سپر مشکی رنگ داشت. اما این محصول با استقبال چندانی در بازار مواجه نشد و حدود یکسال بعد نیز GLI از خط تولید کنار رفت. SLX که در 1388 به بازار آمد، دارای چراغ کریستالی، اضافه‌شدن مه‌شکن و اسپویلر درب صندوق بود و همچنین داشبورد، صفحه کیلومتر و سردنده آن هم مجددا طراحی شد. از سال 1390 نیز پیشرانه 1.6 لیتری پژو 206 تیپ پنج نیز برای مدل SLX قابل سفارش شد درحالیکه پیشرانه مدل GLX آن چه در نسخه بنزینی و چه در نسخه دوگانه‌سوز همچنان از نوع 1.8 لیتری است.

استعلام قیمت بیمه ثالث پژو ۴۰۵

بهاي فروش شامل هزينه هاي ماليات ( بر مبناي 9% ) و عوارض ارزش افزوده شماره گذاري و بيمه شخص ثالث ( 640 ميليون ) و حق گارانتي است. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

پژو،405،GLX مدل 88

پژو موفقیت‌های بسیاری در مسابقات رالی بین‌المللی کسب کرده‌است. با تصمیم گروه پی‌اس‌ای، از سال ۲۰۰۵ خودروهای سیتروئن جایگزین پژو در مسابقات WRC شد و توانست ۸ قهرمانی دیگر نیز به نام مجموعهٔ پژو-سیتروئن در مسابقات رالی قهرمانی جهان به ثبت برساند. در این زمان بسیاری از طرفداران سیتروئن اعتراض کردند، که با این کار ابداعات و پیشرفت‌های افسانه‌ای شرکت سیتروئن افول می‌کند.

این دو خودروی ایرانی به دلیل نواسانات بازار خودرو قیمت ثابتی نداشته است ، برای اطلاع دقیق تر از قیمت این دو خودرو و دیگر خودروهای ایران خودرو در سال 1400 میتوانید به سایت اصلی ایران خودرو مراجعه فرمائید. در سال ۱۸۹۶ نخستین موتور درون‌سوز توسط شرکت پژو ساخته شد و دیگر نیازی به خرید موتور از دایملر نبود. نخستین مدل موتور ۶ کیلووات قدرت داشت، به‌صورت افقی در عقب قرار می‌گرفت و در پژو تیپ ۱۵ نصب شد.

http://3dprintingindustry.ir