برنامه ریزی آئودی ویژگی های بیشتر درخواستی برای پاسخ به تقاضای مشتری


خودروسازان به دنبال راه هایی برای کسب سود بیشتر هستند. ویژگی‌ها و اشتراک‌های درخواستی یک استراتژی جدید در صنعت هستند، اما واکنش‌ها تاکنون متفاوت بوده است. آئودی، یکی از پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان از نظر فناوری، می‌گوید که از سال آینده دامنه ویژگی‌های مورد نیاز خودروهای خود را افزایش خواهد داد – اما نه به عنوان راهی جدید برای کسب درآمد، بلکه به عنوان پاسخی به تقاضای موجود مشتریان.

در حال حاضر، ویژگی‌های درخواستی آئودی به مدل‌های E-Tron و E-Tron Sportback این برند محدود می‌شود، اما این شرکت قصد دارد این ارتقاء را برای طیف گسترده‌تری از مدل‌ها در آینده در دسترس قرار دهد. این تغییر به دارندگان وسایل نقلیه اجازه می‌دهد تا با افزودن عملکردها و ویژگی‌های جدید پس از خرید اولیه، تجربه رانندگی خود را به صورت موقت افزایش دهند. پیشنهادات فعلی آئودی شامل پکیج LED Matrix است که به طور یکپارچه بین پرتو نور اصلی و نور اصلی سوئیچ می‌کند، بسته عملکرد نور که دارای انیمیشن‌های نوری در حین قفل کردن و باز کردن قفل خودرو است، و عملکرد پارک نیمه مستقل که می‌تواند محل پارک را تعیین کند و به‌طور خودکار پارک کند. وسیله نقلیه.

اولیور هافمن، رئیس فنی آئودی، به اتوکار گفت: «با نسل بعدی معماری الکترونیکی، ما پیشنهادات بیشتری را برای «عملکرد بر حسب تقاضا» ارائه خواهیم کرد و سال به سال خواهید دید که ما عملکردهای جدیدی را در خودروها به ارمغان خواهیم آورد. “چند سال پیش، ایده هایی برای کسب درآمد بیشتر در کارکردهای دیجیتالی شدن نسبت به فروش خودرو وجود داشت.”

چیزی که ویژگی های درخواستی آئودی را متمایز می کند، سهولت یکپارچه سازی است. رانندگان می توانند عملکرد خودروی خود را مستقیماً از طریق برنامه myAudi افزایش دهند و نیازی به مراجعه به فروشنده یا نصب سخت افزار اضافی را از بین ببرند.

این پیشرفت در پی تصمیم بی‌ام‌و مبنی بر توقف دریافت هزینه‌های اضافی برای عملکردهای مبتنی بر سخت‌افزار در خودروهایش، به دلیل «پذیرش پایین مشتری» صورت گرفت. با این حال، هافمن مطمئن است که عملکرد بر حسب تقاضا «در آینده کاملاً عادی خواهد شد» که بر چشم‌انداز همیشه در حال تکامل سفارشی‌سازی خودرو تأکید می‌کند.

خودروسازانی مانند بی ام و و مرسدس بنز هنگام معرفی محصولات و خدمات مبتنی بر اشتراک در خودروهای خود با واکنش شدید مواجه شدند. با این حال، نظرسنجی S&P Global Mobility در تابستان امسال نشان داد که مصرف‌کنندگان عموماً پذیرای اشتراک‌هایی هستند که در معرض ویژگی‌ها و فناوری‌های جدید قرار می‌گیرند. زمانی که آزمایش‌های رایگان یا اشتراک‌های موجود در وسایل نقلیه جدیدتر ارائه شد، 82 درصد از پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی تمایل خود را برای در نظر گرفتن خرید خدمات مبتنی بر اشتراک برای خرید خودروهای آینده خود ابراز کردند.

درست در اوایل این هفته، پورشه، یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه خودروهای فولکس واگن (VAG)، اخیراً برنامه‌های خود را برای ادغام سرویس‌های گوگل در نسل‌های خودروی آینده خود اعلام کرد. این ادغام مجموعه وسیعی از محصولات گوگل از جمله نقشه های گوگل، دستیار گوگل و دسترسی به طیف متنوعی از برنامه ها از طریق فروشگاه گوگل پلی را معرفی می کند.



منبع