بنتلی در حال ساخت اولین خودروی جدید سرعت شش رودستر در تقریباً یک قرن است


اگر برای ادامه پروژه بنتلی نبود، آخرین رودستر Speed ​​Six 93 سال پیش از کف کارخانه خارج می شد. با این حال، این شرکت مسیر ساخت تعداد انگشت شماری از مدل های تاریخی خود را به عنوان خودروهای کاملاً جدید، که در بریتانیا با استفاده از فرآیندها و مواد اولیه ساخته شده اند، آغاز کرده است.

این کار با ده ها مدل کلاسیک 4.5 لیتری “Blower' Bentley” آغاز شد که سال گذشته تکمیل شد، اکنون این خودروساز در حال بازسازی همان مقدار از مدل های 6.5 لیتری Speed ​​Six است. این روند به ده ها صنعتگر نیاز دارد که هنوز با تکنیک های کلاسیک آشنا هستند تا بسازند. اتومبیل هایی که در دوره قبل از جنگ داشتند.

بنتلی اسپید شش تفریحی درون خطی D

قبل از اینکه میلیون‌ها نفر را که در بالشتک‌های کاناپه‌تان دفن شده‌اند جستجو کنید، همه ماشین‌های جدید Speed ​​Six پیش فروش می‌شوند. به هر حال بنتلی قیمتی اعلام نمی کند. این وحشتناک خواهد بود.

برای ساخت این خودروها، این خودروساز تیمی از صنعتگران و مهندسان را گرد هم آورده است که وظیفه دارند تک تک قطعات خودروهای دوباره متولد شده را بازسازی کنند، اما نه از ابتدا. بنتلی هنوز چند Speed ​​Sixe را در فهرست موجودی خود دارد که به عنوان طرحی برای قطعات جدید استفاده می شود. این فرآیند را آسان‌تر می‌کند، اما قطعات هنوز باید ریخته‌گری، ماشینکاری، پیچ و مهره، کشیده و دوخته شوند. بنتلی ادعا می کند که مجبور شده است بیش از 600 قطعه سفارشی جدید تولید کند فقط برای موتور از خودروهای جدیدی که در حال حاضر روی داینو در حال آزمایش هستند.

بنتلی اسپید شش تفریحی درون خطی F
بنتلی اسپید شش ریکریشن خطی C

اولین نمونه اولیه خودرو در حال حاضر انجام شده است و تحت آزمایش دوام قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که تمام قطعات جدید مقاوم هستند. موتور 205 اسب بخاری به مدت 40 ساعت روی داینو کار می کرد، ماشین بیش از 6000 مایل رانده بود و مانند نمونه های اصلی تا 112 مایل در ساعت سرعت می گرفت.

در مجموع 182 عدد Speed ​​Six بین سال های 1928 تا 1930 ساخته شد. تا پایان سال 2025، تعداد 194 دستگاه خواهد بود.



منبع