بنتلی مجموعه Mulliner Riviera را برای Continental GTC معرفی کرد


بنتلی مجموعه جدیدی از مولینر ریویرا را برای Continental GT Convertible عرضه کرده است. این مجموعه ویژه فرهنگ قایق‌رانی و ریویرای فرانسه را با تغییرات داخلی و خارجی منحصربه‌فرد جشن می‌گیرد. این خودروها تنها از طریق بنتلی موناکو، خانه قایق‌های گران‌قیمت، در دسترس خواهند بود.

Continental GT Convertible در سه رنگ بیرونی موجود است که شبیه دریای مدیترانه است: آبی اژه، آکوامارین و آبی کارائیب. این رنگ نمای بیرونی از جمله کیت بدنه فیبر کربنی و اسپویلر درب عرشه را می پوشاند.

در داخل کابین با تزئینات آلکانترا، مشتریان با پوسته های کتانی و صفحه های شخصی مجموعه Riviera روبرو می شوند. این خودروساز همچنین نشان‌های گره دریایی را به پشت سری‌ها و نشان‌های تزئینی ریویرا دوزی شده اضافه می‌کند که بخشی از فضای داخلی سفارشی Color Split خودرو است.

مولینر سه سطح سفارشی سازی را ارائه می دهد که با پیکربندی بنتلی شروع می شود. در اینجا، Curated by Mulliner اتومبیل‌ها و ویژگی‌ها را مستقیماً به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. دومین سطح شخصی‌سازی Mulliner Bespoke نام دارد که فقط از طریق خرده‌فروش‌هایی مانند مجموعه جدید Riviera در دسترس است. سطح نهایی Mulliner Coachbuilt است که مدل های سفارشی یکباره مانند Batur را می سازد.

کالکشن بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل مولینر ریویرا
کالکشن بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل مولینر ریویرا

Balazs Rooz، مدیر منطقه ای بنتلی اروپا گفت: «مجموعه مولینر ریویرا نشان می دهد که چگونه بنتلی به تقاضای بالای مشتریان برای شخصی سازی و انحصار سفارشی پاسخ داده است.

بنتلی در سال‌های اخیر تاکید بیشتری بر برند مولینر خود داشته است. از سال 2020، تقاضا برای رنگ بیرونی مولینر دو برابر شده است، در حالی که کمیسیون های شخصی سه برابر شده است، و این شرکت در چند ماه گذشته هیچ کمبودی برای اولین مدل های خاص نداشته است.

در اوایل این ماه، مولینر به مالک بنتلی کمک کرد تا دو هواپیمای منحصربه‌فرد بسازد تا با سبک سفارشی او باکالار مطابقت داشته باشد. بنتلی همچنین GTC را برای خرده‌فروشی خود در بورلی هیلز، کالیفرنیا تغییر داد و قابلیت‌های شخصی‌سازی مولینر را به نمایش گذاشت.

فروش نیز برای این شرکت قوی بوده است، به طوری که این خودروساز رکورد فروش را برای سال 2021 به ثبت رساند. این شرکت 14659 خودرو فروخت که 31 درصد نسبت به سال 2020 افزایش داشته است و بنتایگا 40 درصد از کل فروش خودروساز را به خود اختصاص داده است. Continental GT با 40 درصد از مشتریان GTC افزایش 33 درصدی را تجربه کرد. آمریکا به عنوان پرفروش‌ترین منطقه این برند در جهان پیشتاز بود و چین را با چند صد خودرو شکست داد.



منبع