بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور کیست؟ پوردستمالچی | darsjet

در صورتی که عزم خود را برای تحصیل در شهری خارج از محل زندگی خود گرفته اید و امکان تهیه مسکن را با توجه به گرانی های اخیر ندارید حتماً در رابطه با ارائه یا عدم ارائه خوابگاه توسط دانشگاه مورد نظرتان تحقیق کنید. حتی اگر لازم شد بازدیدی هم از خوابگاه ها و امکانات ارائه شده در دانشگاه مورد نظر به عمل آورید تا خیالتان از بابت امکانات ارائه شده در آن ها راحت باشد. بنابراین در هر مرحله از پذیرش کنکورهای کشوری که باشید سامانه مشاوره هیوا با شما همراه است. می توانید از 8 صبح الی 3 شب حتی در ایام تعطیل با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت مشاور انتخاب رشته کنکور نمایید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام ودنبال کردن صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از آخرین اخبار و تغییرات این حوزه مطلع گردید. برای تماس با بهترین مشاوران انتخاب رشته در مجموعه هیوا می بایست با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ تماس گرفته تا به صورت رایگان برای شما انتخاب رشته انجام شود.

مشاوران ایران تحصیل در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده و شما را یاری خواهند کرد. چون لازمه ابعاد مختلف شخصیت، هوش و استعداد دانش آموز به کلی مورد بررسی قرار بگیره؛ و در این صورته که احتمال اینکه تعیین رشته درستی داشته باشیم افزایش پیدا می‌کنه. برای انتخاب رشته تجربی مشاور انتخاب رشته باید تسلط کافی بر تمامی رشته ها و کد رشته های ارائه شده در دفترچه داشته باشد تا کد رشته ای در فرم انتخاب رشته جا نماند. از این رو انتخاب رشته تجربی تخصصی ترین و حرفه ای ترین انتخاب رشته در کل کشور می باشد. علاوه بر این موضوع قبولی در رشته های پر طرفدار تجربی نیاز به رتبه عالی دارد. اگر فردی رتبه در سهمیه مخصوص به خودش تا نهایتا 5هزار شده باشد می تواند به رشته ها و دانشگاه های خوب تهران و شهره ای بزرگ فکر کند.

تماس با اورجینال مشاور

یکی از عواملی که می تواند در انتخاب رشته شما تاثیر گذار باشد، میزان شهریه دانشگاه های مختلف می باشد. در واقع به غیر از دوره های روزانه دانشگاه های سراسری برای ورود به سایر دوره ها و دانشگاه ها از جمله دوره شبانه، پردیس خود گردان، دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی و پیام نور باید شهریه پرداخت شود. هزینه تحصیل در موارد مذکور با یکدیگر متفاوت است و شما می توانید بر اساس توانایی مالی خود در مورد تحصیل در آن ها تصمیم گیری نمایید.

📌  هزینه تحصیل و شهریه هر دانشگاه مهم است!

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به طور مفصل و کامل آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما در زمان انتخاب رشته از یک مشاور خوب و با تجربه کمک بگیرید. زیرا ممکن است که از یک فردی کمک بگیرید که تخصص کافی نداشته باشد و این امر منجر به شکست شما در انتخاب رشته شود. به همین دلیل، حتما در هنگام انتخاب مشاور خود، دقت کنید تا تمامی ویژگی های ذکر شده را داشته باشد. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه درخشان می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

آخرین رتبه مجاز

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور کیست؟ پوردستمالچی | darsjet

به عنوان مثال مشاور شما که از طریق گاج با او ارتباط برقرار کردید، فقط به فکر فروختن کتاب‌های کمک آموزشی گاج به شما نیست. خوشبختانه بچه‌های تیم اورجینال مشاور فقط و فقط به فکر نتیجه دانش آموزان هستند و با هیچ مجموعه‌ای قرارداد خصوصی و یا تعهدات فروش محصولات درسی ندراند. بهترین مشاور تجربی به بهترین منابع کنکور با توجه به سطح شما به صورت کامل تسلط دارد و می داند که با توجه به نیاز شما کدام یک برای شما مناسب است.

  • می دانید که با توجه به تعداد درس ها، هر گروه آزمایشی دارای چندین زیر گروه است.
  • سپس با بررسی رتبه ی شما در زیرگروه های متفاوت و علایق و توانمندی هایتان و بررسی شرایط مختلف، بهترین انتخاب ها را به شما معرفی می کند.
  • ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به طور مفصل و کامل آشنا کنیم.
  • ✔️ بله، مشاور انتخاب رشته خوب می تواند شانس شما برای قبولی در کنکور را حتی با داشتن بالاترین رتبه ها افزایش دهد.