بهترین هتل های تهران؛ 7 پیشنهاد لوکس ! مجله گردشگری سه کلیک | ariabooking

بهترین هتل های تهران؛ 7 پیشنهاد لوکس ! مجله گردشگری سه کلیک | ariabooking

«هتل اسپیناس پالاس» به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل تهران، با وسعتی برابر ۷۵,۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۴ خورشیدی افتتاح شد. اسپیناس، واژه‌ای فارسی به‌معنای اقامت‌گزیدن در منطقه خوش‌آب‌وهوای دامنه کوه، همچنین نام قله‌ای در سلسله جبال البرز و کلمه پالاس به‌معنای کاخ است. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری کاشان نظیر حمام سلطان امیر احمد، خانه بروجردی‌ها و… رستوران‌های سنتی و مدرن، سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ، تالارها و سالن‌ها و مجموعه ورزشی شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدن‌سازی و خدمات ماساژ از امکانات این هتل است.

  • اگر به دنبال نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر از میان بهترین هتل‌ های مشهد هستید، هتل مدینه ‌الرضا با فاصله 150 متر از حرم، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • شهر رامسر یکی از محبوب ترین شهر های ساحلی شمال ایران می باشد که دارای ویلاهای لوکس و هتل های زیبا است.
  • مکان این هتل بسیار خاص و لنشین است و کارکنان آن بهترین برخورد را با مسافران دارند.
  • این سوئیت‌ها شامل سوئیت‌های فلت، یک خوابه رویال و دو خوابه وی‌آی‌پی (VIP) می‌شود که به‌ترتیب مساحت‌هایی برابر ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متر مربع دارد.

نظافت هتل و داشتن رستوران‌ها، فست‌فود و کافی‌شاپ‌های متعدد نیز از جمله مواردی  هستند که بهتر است در هنگام انتخاب بهترین هتل های مشهد در نظر داشته باشید. در نهایت رفتار حرفه‌ای و خوش‌برخورد بودن کارکنان و کارمندان نیز نکته قوتی برای انتخاب بهترین هتل به حساب می‌آید. برای داشتن یک اقامت خوب در شهر مشهد، لزوما نیاز نیست هتل خود را از بین هتل های 5 یا 4 ستاره‌ انتخاب کنید. مشهد هتل‌ های زیادی دارد که در یک محیط تمیز و آرام، امکانات رفاهی و اقامتی رضایت‌بخشی برای مسافران فراهم می‌کنند. بسیاری از این هتل‌ها نزدیک حرم قرار دارند؛ بنابراین، امکان دسترسی سریع به مرقد مطهر و مراکز تجاری و دیدنی اطراف آن را خواهید داشت.

۷ هتل لوکس ایران که باید در آن اقامت کرد

هتل تالار به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خود، به جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شیراز دسترسی مناسبی دارد. از هتل تالار شیراز تا ارگ کریم‌خان زند، بازار وکیل، مسجد وکیل و سرای مشیر حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه راه است، البته با خودرو. هتل جهانگردی ۲۰هزار مترمربع وسعت و ۴۴ اتاق و سوئیت دارد که در محوطه‌ای سرسبز و به‌صورت بلوک‌های دو طبقه و سه طبقه‌ای بنا شده‌ است. چون تعداد طبقات در این هتل زیاد نیست، در زمان ساخت برای آن آسانسور تعبیه نکرده‌ است. خدمات لباس‌شویی که در هتل های ۳ ستاره ارائه می‌شود، اجباری است.

افتخارات آژانس هواپیمایی ستاره ونک

این کوه در دامنه یک رشته کوه قرار دارد، جایی که بسیاری از مسافران دوست دارند طبیعت غنی آن را کشف کنند. ۴۰ سوئیت صخره‌ای در این مکان وجود دارد که مناظر شگفت انگیزی را در اختیار دارند. یکی دیگر از بهترین هتل های ایران در مشهد هتل قدیمی قصر طلایی است. این هتل بی شک یکی از لوکس ترین هتل های خاور میانه با امکانات بین المللی  و محیطی زیبا ، از بهترین انتخاب ها برای یک اقامت بی نظیر در شهر مشهد است. در ایران هتل‌های لوکس ۵ ستاره‌ای وجود دارد که با وجود امکانات بی‌نظیرش، یک اقامت به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

همچنین با خودرو حدود ۱۵ دقیقه با باغ نارنجستان قوام، آرامگاه سعدی، باغ عفیف‌آباد، حافظیه و باغ بهترین هتل های ایران ‌ارم فاصله دارید. اگر بخواهید با وسایل نقلیه عمومی تردد کنید، فاصله شما فقط چند قدم از ایستگاه اتوبوس و ۱۰ دقیقه از ایستگاه مترو زندیه است. لابی هتل ساده و شیک است و هنگام ورود نظر شما را به خود جلب می‌کند. دسترسی این هتل به باغ عفیف‌آباد ساده است و حدود ۴ کیلومتر با آن فاصله دارد. هتل امیرکبیر با بافت سنتی و جاذبه‌های تاریخی شهر فاصله زیادی دارد.