به نظر می رسد تغییرات نسبتاً جزئی هستند. اگرچه، استتار کار خوبی برای پنهان کردن استایل اصلاح شده انجام می دهد. جلوپنجره به نظر می رسد شکل جعبه ای داشته باشد. چراغهای جلو جدید به نظر میرسند و نمای زاویهدارتری دارند.
کابین این EQV دارای پوشش کامل پارچه ای است که داشبورد را پنهان می کند. در جایی که مدل فعلی دارای صفحهای است که از خط تیره بیرون زده است، طرحبندی در اینجا صاف به نظر میرسد. این نشان می دهد که این مدل ممکن است از طراحی تک قاب مانند آنچه در دیگر مدل های مرسدس بنز می بینیم، استفاده کند.
EQV در سال 2019 معرفی شد. این EQV در بدنه های “طول” (5.14 متر) و “بسیار بلند” (5.37 متر) موجود است. تمامی مدل ها 201 اسب بخار (150 کیلووات) و 266 پوند فوت (362 نیوتن متر) گشتاور تولید می کنند. خریداران می توانند مدل 250 را با باتری با ظرفیت قابل استفاده 60 کیلووات ساعت یا درجه 300 را با بسته ای با ظرفیت قابل استفاده 90 کیلووات ساعت انتخاب کنند. بردها بسته به مشخصات از 144 مایل (231 کیلومتر) تا 221 مایل (356 کیلومتر) متغیر است.

سازندگان موتورخانه در اروپا شروع به تبدیل EQV به کمپری با آلایندگی صفر کرده اند. Tonke نسخه ای را ارائه می دهد که در آن صندلی نیمکت عقب به صورت یک تخت دونفره جمع می شود و وقتی دریچه عقب باز است یک آشپزخانه کوچک از پشت سر می خورد. Sortimo Walter Rüegg PLC به ون یک سقف پاپ آپ با پنل های خورشیدی اختیاری می دهد.
مشخص نیست که آیا این بهروزرسانی شامل ارتقاء پیشرانه میشود یا خیر. هیچ چیزی در این خودرو قابل مشاهده نیست که این تغییرات را نشان دهد.
25 عکس ها