به داخل BMW i3s EV در حال انجام دورهای داغ بی صدا در نوربرگ رینگ

راننده همچنین نکات منفی را بیان کرد، مانند دخالت بی مورد ESP و کند بودن i3s، و به دو بخش در حلقه اشاره کرد که “احساس یک ابدیت است.”

اگر در مورد تجربه مسیر با خودروی الکتریکی کوچک کنجکاو هستید، راننده سخاوتمندانه بازخوردی را ارائه کرد. به گفته وی، شاسی i3s خوب بود، اما منحنی ها باید با احتیاط نزدیک شوند. ترمزها نیز به خوبی کار می کردند و با ترمز احیا کننده EV تکمیل می شدند.

ما مطمئن نیستیم که آیا این i3s تسخیر حلقه قبلاً به یک بسته باتری بزرگتر از مدل 2019 مجهز شده بود یا خیر، اما مالک آن گفت که یک بار شارژ کامل برای سه دور داغ خوب است. این بسیار چشمگیر است، به خصوص برای یک ماشین کوچک مجهز به باتری کوچک و در عین حال بزرگتر 42.2 کیلووات ساعت (برای سال 2019).

پس دوباره، BMW i3s یک اسباب بازی برای پیست نیست، بنابراین انتظار می رود. همانطور که می گویند، رانندگی با ماشین های کند سریع تر از ماشین های سریع آهسته است.

به گفته مالک، این BMW i3s تماماً موجود است، بنابراین هیچ تغییری برای تبدیل آن به یک سلاح پیست اضافه نشده است.

استغیز از یوتیوب به ما نشان می دهد که چگونه این کار در داخل BMW i3s او در حین انجام کار انجام می شود چندگانه دورهای داغ در نوربرگ رینگ. بله، چندتایی، همانطور که راننده گفته بود که تنها با یک بار شارژ کامل توانسته سه دور را طی کند.



منبع

برای کسانی که قبلاً فراموش کرده‌اند، هجوم BMW به عصر خودروهای الکتریکی توسط یک هاچ‌بک کوچک به نام i3 هدایت شد. فرار شهر از بیرون بسیار زیبا به نظر می رسد و به نظر می رسد در محدوده جنگل شهری بسیار خوب عمل می کند، اما ظاهراً در پیست نیز می تواند سرگرم کننده باشد.

BMW i3s 2018: First Drive

به عنوان نسخه اسپورت‌تر i3، i3s از موتور آهنربای دائم سنکرون BMW eDrive بهره می‌برد که 181 اسب بخار قدرت (135 کیلووات) و 199 پوند فوت (270 نیوتن متر) گشتاور آنی تولید می‌کند. همچنین دارای سیستم تعلیق اسپرت پایین‌تر، شتاب سریع‌تر، حالت رانندگی اسپرت و مسیر عقب، چرخ‌ها و لاستیک‌های پهن‌تر نسبت به نسخه استاندارد است.