لامبورگینی سرانجام جانشین هوراکان را در 16 آگوست در هفته خودروی مونتری نشان خواهد داد. این برند عجیب و غریب ایتالیایی یک ویدیوی تیزر با تمرکز بر موتور دور بالای این ابرخودرو منتشر کرد تا انتظار را کاهش دهد. برخلاف مدلهای قبلی خود که در این کلیپ نشان داده شدهاند، گالاردو و هوراکان، مدل جدید V-10 تنفس طبیعی نخواهد داشت. با این وجود، V-8 توئین توربو صدای مناسبی خواهد داشت.
این کلیپ معمایی ایجاد می کند زیرا ظاهراً موتور 4.0 لیتری را با خط قرمز بالاتر از آنچه در ابتدا اعلام شده بود نشان می دهد. هنگامی که لامبورگینی جزئیات V-8 کاملاً جدید را توضیح داد، گفت که موتور احتراقی قبل از رسیدن به خط قرمز 10000 دور در دقیقه، 789 اسب بخار قدرت بین 9000 تا 9750 دور در دقیقه تولید می کند. خوب، سرعت سنج دیجیتالی نشان داده شده در این ویدیو دارای یک سوزن قرمز رنگ است که از حداکثر دور موتور که قبلاً فاش شده بود می گذرد. شاید نسخه تولیدی واقعاً به 10000 دور در دقیقه محدود شده باشد اما موتور بدون چوب پنبه قادر به دورهای بیشتر است. در هر صورت، به نظر خوشمزه می رسد، حتی اگر NA V-10 قدیمی نباشد.
به عنوان یک تازگی، اولین هواپیمای تخت V-8 لامبورگینی 538 پوند فوت گشتاور بین 4000 تا 7000 دور در دقیقه تولید می کند. این توسعه کاملاً جدید ICE نزدیک به 200 اسب بخار در لیتر تولید می کند و از طرح “hot-vee” به همراه شاتون های تیتانیومی استفاده می کند. این بخشی از یک مجموعه پیچیده هیبریدی با سه موتور الکتریکی است. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دوکلاچه از مدل پرچمدار Revuelto قرض گرفته شده است اما برای مدل جدید اقتباس شده است.
اگرچه لامبورگینی هنوز خروجی ترکیبی را فاش نکرده است، استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی، در یک گزارش گفت: لینکدین پست آن بیش از 900 CV خواهد داشت. از یکی بخار کاوالو برابر با 0.986 اسب بخار است، به این معنی که لامبو جدید بیش از 887 اسب بخار قدرت خواهد داشت. علیرغم قدرت بالای هوراکان 631 اسب بخاری، هنوز هم به راحتی کمتر از 1001 اسب بخار موجود در Revuelto خواهد بود.
گاو نر خشمگین جدید سنت آگاتا بولونیزی که گمان می رود “Temerario” نام داشته باشد، این بار معادل R8 نخواهد داشت. آئودی متعهد شده است که یک ابرخودروی جدید را در مقطعی توسعه دهد، اما فقط به عنوان یک خودروی برقی خالص. جانشین هوراکان یک تلاش تماماً لامبورگینی است زیرا این شرکت پول کافی برای سواری انفرادی در این تلاش دارد، بدون اینکه مجبور باشد هزینهها را با آئودی تقسیم کند. با این حال، از آنجایی که آئودی از نظر فنی مالک لامبورگینی است، چیزهای بیشتری در این مورد وجود دارد.
مدل جدید با توجه به هیبریدی بودن Revuelto و Urus، پیشنهادات الکتریکی لامبورگینی را تکمیل خواهد کرد. یک خودروی برقی خالص تا حدود سال 2028 عرضه نمی شود، زمانی که گرند تور لانزادور با دو در و چهار صندلی به یک مدل تولیدی تبدیل شود.