به ما کمک کنید تا این نیسمو مدل جدید نیسان را شناسایی کنیم


خوب، ما را مجذوب رنگ کنید. سالن خودرو توکیو 2024 برای اواخر این هفته آماده شده است و این مکانی خواهد بود که نیسان قصد دارد از نیسمو جدید رونمایی کند. هویت این مدل در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما ما می دانیم که این یک وسیله نقلیه جاده ای با تنظیمات “برقی” است.

برخی از خودروسازان از این کلمه برای نشان دادن خودروهای برقی خالص استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر به پلاگین هیبریدی اشاره می کنند. با قضاوت بر اساس تیزر سایه، ما وسوسه شده ایم که باور کنیم این نیسموی جدید در دسته قبلی قرار می گیرد. اشکال قابل مشاهده ظاهراً نشان می دهد که مدل عملکرد بر اساس آریا است. از سال 2015 که پاترول نیسمو از سال 2015 در خاورمیانه به فروش می رسد، این اولین شاسی بلند با برند نیسمو نخواهد بود.

این واقعیت که ما تعداد زیادی عکس جاسوسی از یک آریا تقویت‌شده دیده‌ایم، باور ما را به این باور می‌افزاید که شاسی‌بلند الکتریکی با نیسمو برخورد می‌کند. این نمونه اولیه که نوامبر گذشته در حال خروج از ایستگاه شارژ تسلا در نزدیکی نوربرگ رینگ مشاهده شد، کیت بدنه اسپرت‌تری داشت که در معرض دید عموم قرار داشت. این خودرو به دلیل سیستم تعلیق سفت‌تر، پایین‌تر از جاده قرار داشت و به چرخ‌های 20 اینچی پوشیده شده با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت مجهز بود. واضح ترین تغییر در قسمت پشتی بود که درب صندوق عقب یک اسپویلر درشت را تکان می داد.

مشخصات فنی در حال حاضر در دسترس نیست، اما نیسان ممکن است به دنبال افزایش ارقام خروجی فراتر از آنچه در حال حاضر در دسترس است باشد. آریا دو موتوره در قوی ترین حالت خود دارای 389 اسب بخار قدرت و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور است. شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 4.8 ثانیه انجام می دهد، بنابراین هیچ کسل کننده ای نیست. با این حال، تسلا مدل Y Performance و کیا EV6 GT هر دو بسیار قدرتمندتر و سریعتر هستند.

ما می دانیم که چه چیزی در این تصویر سایه پنهان است در اواخر این هفته، زمانی که پوشش ها از بین بروند. سالن خودرو توکیو 2024 از جمعه تا یکشنبه برگزار می شود و نیسان اولین پخش نیسمو جدید را در 12 ژانویه ساعت 10 صبح به وقت محلی پخش زنده خواهد کرد. این تا 11 ژانویه در ساعت 8 عصر به وقت شرقی انجام می شود.

مدل جدید در TAS با GT-R Nismo 2024 و Skyline Nismo 2024 محدود مورد توجه قرار خواهد گرفت.



منبع