بوگاتی شیرون به سرعت 257 مایل در ساعت در اتوبان می‌رسد، مثل این که چیز مهمی نیست


اتوبان آخرین سنگر با سرعت نهایی است که می توانید بدون خطر زندان رانندگی کنید. یک تصور اشتباه وجود دارد که بزرگراه آلمان اصلاً محدودیت سرعت ندارد. در واقع، حدود 30 درصد از طول کل آن، رانندگان را از آزمایش کامل قابلیت‌های خودروهایشان محدود می‌کند. فشار دائمی برای اعمال محدودیت سرعت در کل 8073 مایلی بزرگراه وجود دارد. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، ما ویدیوهایی مانند این دریافت می کنیم.

صاحب یک بوگاتی شیرون اسپرت ماشین W-16 را صبح زود در قسمت خالی اتوبان سوار شد. او کاری را انجام داد که بسیاری از ما فقط می‌توانیم آرزوی آن را داشته باشیم، یک هایپرکار 8 لیتری چهار توربو که نزدیک به 1500 اسب بخار قدرت دارد. او به سمت محدود کننده حداکثر سرعت الکترونیکی نزدیک شد که با سرعت 261 مایل در ساعت برنامه ریزی شده است. راننده “فقط” 256.6 مایل در ساعت را در هیولای Molsheim انجام داد.

این فقط سرعت واقعی نیست که بیش از همه تحت تأثیر قرار می گیرد. به نظر می رسد Chiron Sport منابع قدرت بی پایانی بدون توجه به دنده و دور در دقیقه دارد. حتی زمانی که سرعتش بالای 200 مایل در ساعت است، به شدت به کشش خود ادامه می دهد، در حالی که کاملا متمدن باقی می ماند. این حتی سریعترین یا قدرتمندترین نسخه بوگاتی نیست که فروخته شده است. سوپر اسپرت 300+ بدون محدودیت 1580 اسب بخار چند سال پیش سرعت 304.77 مایل در ساعت داشت. با این حال، مدل تولیدی بعدی به سرعت 273 مایل در ساعت محدود شد.

خوانندگان چشم عقابی متوجه روشن شدن چراغ بنزین خواهند شد که با توجه به اینکه این خودرو توسط EPA در سیکل ترکیبی 9 مایل در هر گالن رتبه بندی شده است تعجب آور نیست. همین کافی است که بگوییم، مصرف سوخت حتی بدتر از آن است که شما آن را به حداکثر در یک بخش اتوبان بدون محدودیت فشار دهید. با حداکثر سرعت، مخزن گاز 26 گالن تنها در 9 دقیقه خالی می شود. این حتی بدتر از ویرون است زیرا هایپرکار فرانسوی قبلی توانست 12 دقیقه دوام بیاورد.

بوگاتی هفته‌ها تا معرفی مدل کاملاً جدید خود با بخش موتور V-16 تنفس طبیعی یک پیشرانه هیبریدی که از دانش ریماک استفاده می‌کند فاصله دارد. آیا می تواند حتی سریع تر باشد؟ فقط ممکنه ظاهراً یک تصویر لو رفته در رسانه های اجتماعی با سرعت سنج آنالوگ تا 550 کیلومتر در ساعت (342 مایل در ساعت) شناور بود. حداکثر سرعت شیرون “فقط” 500 کیلومتر در ساعت (311 مایل در ساعت) است. منطقی است که مدل جدید با توجه به حداکثر سرعت بالاتر نمایش داده شده سریعتر باشد، مشروط بر اینکه عکس قانونی باشد. ما باید در مورد سرعت پیشروی آن در ماه ژوئن، زمانی که اولین نمایش رسمی برنامه ریزی شده است، بیشتر بدانیم.

در همین حال، شایان ذکر است که این اولین شیرون نیست که به سرعت 257 مایل در ساعت می‌رسد، از زمانی که غول املاک و مستغلات رادیم پاسسر در اواخر سال 2021 همین کار را انجام داد. در صورتی که سرعت بالاترین سرعت را از دست داده باشید، که جنجال‌های زیادی را برانگیخت، ما این کار را انجام داده‌ایم. آن را در زیر پیوست کرد.



منبع