بوگاتی قسم می خورد که این آخرین Chiron است


بسیار شبیه ویرون قبلی، Chiron نسخه‌های ویژه و تک‌آفی بیشتری از آن چیزی که بتوانیم حساب کنیم تولید کرده است. با این حال، همه چیز امروز به پایان می رسد زیرا بوگاتی به تازگی از خودروی نهایی رونمایی کرده است. به درستی L'Ultime نامیده می شود، آخرین هایپرخودروی که به نام راننده مونگاسکی لوئیس شیرون نامگذاری شده است، در خانه در Molsheim به صورت دستی مونتاژ شده است.

بر اساس Super Sport، پایانی Chiron به دنبال خودروی اصلی است، زیرا رنگ آمیزی آن از خودروی به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 الهام گرفته شده است. در واقع، برخی از تصاویر موجود در گالری منتشر شده توسط بوگاتی، منبع الهام 500 را نشان می دهد.هفتم ماشین. رنگ خاص از آبی مسابقه ای فرانسوی تا آبی اقیانوس اطلس محو می شود. این ظاهر دو رنگ بیشتر با نام‌های دست‌نویس رویدادها و مکان‌هایی که نقش مهمی در هشت سالی که از عرضه این خودرو می‌گذرد تزئین شده است.

آخرین هور با متون زیر آراسته شده است: Ehra-Lessien (جایی که به سرعت 304 مایل در ساعت رسید)، پل ریکارد (جایی که آزمایش شد)، ژنو (جایی که اولین بار بود) و Chantilly (جایی که بارها و بارها به نمایش گذاشته شد). بوگاتی همچنین Château Saint Jean و Cape Canaveral را به عنوان اشاره ای به جایی که مشتریان منتخب از حداکثر سرعت Chiron لذت می برند، یادداشت کرد.

برای حرکت به سمت خانه، “500” در قسمت زیرین بال عقب و همچنین روی کلاهک چرخ ها با دست نوشته شده است. همچنین جلوتر از چرخ‌های عقب قرار گرفته و روی جلد موتور هیولای 8 لیتری W-16 چهار توربو حک شده است. نه اینکه ما تعجب کنیم، بوگاتی فرصت را از دست نداد تا پرچم فرانسه را روی آینه های جانبی قرار دهد تا به محل تولد شیرون اشاره کند.

در مورد اینکه چه کسی نسخه خداحافظی را در اختیار دارد، بوگاتی نمی گوید. ما فکر می کنیم ممکن است شخصی از ایالات متحده در مورد نشانگرهای کناری نارنجی قضاوت کند. اگرچه این از نظر فنی آخرین خودروی دارای نشان شیرون است، اما واقعاً پایان دوران شیرون نیست. بوگاتی همچنان در حال ساخت رودستر میسترال (99 دستگاه) و بولید مخصوص پیست (40 دستگاه) است که هر دو بر اساس Chiron هستند.

خودروی کاملا جدید این شرکت در ماه ژوئن با موتور تنفس طبیعی V-16 به نمایش در خواهد آمد. بله، یک V-16.



منبع