بسیار محتمل است که میسترال سریعتر از ویرون GSV حرکت کند، زیرا مزیت آن نزدیک به 400 اسب بخار است. با توجه به اینکه بوگاتی چندی پیش گفته بود که دیگر علاقه ای به دنبال کردن رکوردها ندارد، باید دید که آیا یک حرکت پرسرعت واقعی انجام می شود یا خیر. ما می دانیم که هنسی می خواهد برخی از این اقدامات را با ونوم F5 رودستر جدیدی که این هفته رونمایی کرد، انجام دهد.
تاثیر دهه 1930 را می توان در جلوپنجره خمیده و همچنین اسکوپ های هوای دوگانه نصب شده روی سقف برای خنک کردن موتور مشاهده کرد. در حالی که استایل به یک مدل کلاسیک بازمیگردد، به نظر میرسد Mistral ترکیبی بین Divo و La Voiture Noire در بستهبندی رودستر با طرح X برای چراغهای عقب است که ما را به یاد Bolide مخصوص پیست میاندازد. پیکربندی چراغ عقب به بوگاتی این امکان را می دهد که دریچه هایی را بین پرتوهای X برای اهداف خنک کننده نصب کند. در قلب میسترال همان موتور 1577 اسب بخاری موجود در Chiron Super Sport 300+ وجود دارد که در سال 2019 به سرعت 304.773 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر بر ساعت) رسید. بوگاتی در مورد سرعت مضحک صحبت می کند که برای Mistral، “اینجا وجود دارد. فقط یک هدف می تواند در ذهن داشته باشد: تبدیل شدن به سریع ترین رودستر جهان یک بار دیگر.” این می تواند دنباله ای از ویرون 16.4 گرند اسپرت ویتس و عملکرد 254.04 مایل در ساعت (408.84 کیلومتر در ساعت) در سال 2013 باشد. دوران W16 در حال پایان است زیرا بوگاتی با میسترال با موتور چهار توربو 8 لیتری خداحافظی می کند. رودستر مبتنی بر Chiron به دلیل وزش باد از دره رودخانه رون نامگذاری شده است که در دهه 1960 الهام بخش یک کوپه/کانورتیبل همنام فروخته شده توسط مازراتی (و نیسان میسترال دهه 1990 در ژاپن) بود. در مورد خودروهای گذشته، ماشین بدون سقف Molsheim دارای نشانه های طراحی برگرفته از Type 57 Roadster Grand Raid است. برای اولین بار در یک بوگاتی W16 از چرم بافته شده روی کارت های درب استفاده شد. علاوه بر این، شیفتر دنده ساخته شده از یک بلوک جامد آلومینیومی دارای لهجه های چوبی و یک درج کهربایی است که «فیل رقصنده» رامبراند بوگاتی را نشان می دهد که روی کاپوت رودستر Type 41 Royale نیز یافت می شود. البته نکته اصلی کابین، برداشتن سقف برای شنیدن صدای W16 و چهار توربوشارژر آن در محل کار است. 33 عکس ها