با این حال، گرفتن چراغ سبز از سوی مدیران BMW به گیربکس سه پدال کار آسانی نبود. رشس گفت که مهندسان پرسیدند چرا وقتی گیربکسهای اتوماتیک سریعتر هستند، کسی به گیربکس دستی نیاز دارد، اما بخش بازاریابی به سادگی گفت: “طرفداران آن را درخواست کردند.”
بیامو M2 جدید در اوایل این ماه با طراحی پلاریزهکننده اما مجموعهای از پیشرانهای که هر مشتاق BMW را به وجد میآورد، رونمایی شد. این یکی از معدود خودروهای با کارایی بالا در بازار است که هنوز با گیربکس دستی موجود است. اکنون خوشحالیم که گزارش دهیم پیکربندی سه پدال تا پایان دهه یک گزینه در خط عملکرد این شرکت باقی خواهد ماند. هورا!
“متاسفانه دفترچه راهنما دیگر چندان گسترده نیست. بیشتر در بخش های M2 و M3 و M4 است. و برای آن خودروها، ما به ارائه دفترچه راهنما ادامه می دهیم و آن خودروها برای مدت طولانی تا پایان کار خواهند کرد. ون میل به این دهه گفت CarBuzz.
همکاران ما در CarBuzz در جشنواره BMW M در پیست جایزه بزرگ Kyalami در آفریقای جنوبی بودند که در آنجا با رئیس BMW M فرانک ون میل گفتگو کردند. در میان بسیاری از موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت، نشریه از مدیر M پرسید که آیا آینده ای برای گیربکس دستی در بخش عملکرد خودروساز پس از تغییر به پیشرانه های برقی وجود دارد یا خیر. پاسخ نسبتاً راضی کننده بود.
و آنها آن را با M2 جدید دریافت کردند، که آخرین در نوع خود باقی خواهد ماند، زیرا هیچ نوع برقی سازی ندارد. با این حال، دستی شش سرعته در ایالات متحده استاندارد است، در حالی که مشتریان در آلمان باید برای دریافت آن هزینه اضافی بپردازند. مشتریان همچنین می توانند دنده های خود را در دو مدل M3 و M4 ردیف کنند و به نظر می رسد که این گزینه حداقل تا سال 2030 در دسترس خواهد بود.
103 عکس ها
ظاهراً درخواستهای آنلاین و کمپینهای طرفدارانی که از خودروسازان مختلف درخواست میکردند کتابچه راهنمای کاربر را ذخیره کنند، کمک کرد. تیمو رش، معاون مشتری، برند و فروش BMW M، اضافه کرد که این شرکت “مشتریانی دارد که درخواست های خود را به صورت آنلاین ارسال می کنند و رای می دهند و تقریباً از ما می خواهند که دفترچه راهنما را نگه داریم.” به نظر می رسد که آن فرمت های آنلاین کار را انجام داده اند. .