بی ام و می گوید که مالکان M5 تقریبا هرگز خودروهای خود را به پیست نمی برند



بی ام و M5 که یک خودروی اصیل M است، باید در مسیر مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد. در طول اولین آزمایش ما از یک نمونه اولیه در ژوئن، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که علیرغم وزن فوق‌العاده بالا، این کار را انجام می‌دهد. اما به گفته بی ام و، اکثر مالکان هرگز یک M5 را در محدودیت های خود در یک دوره بسته تجربه نمی کنند.

دانیلا اشمید، مدیر محصول M5 به مجله رومانیایی گفت: «برای مشتریان M5، ما می دانیم که درصد بسیار کمی از مردم وجود دارند که فقط یک بار مسیر را می رانند. نقد خودکار. “به طور مداوم… من می گویم به ندرت کسی این کار را می کند.”

این بدان معناست که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که M5 های جدید می خرند هرگز آنها را به پیست نمی برند، که مایه شرمساری است. با این حال، ما تعداد کمی را که حداقل یک بار می روند، تحسین می کنیم.

اشمید می افزاید: «برای ما مهم است که هر مدل M را بتوان در مدار استفاده کرد. “اگر مشتریانی وجود داشته باشند که آن را بخواهند، می توانند بدون مشکل این کار را انجام دهند، اما این پتانسیل در هنگام رانندگی هر روز برای آنها نیز در دسترس است. به همین دلیل، ما همچنان این الزام را حفظ می کنیم که بتوان از خودرو در مدار استفاده کرد. ، اگرچه ما می دانیم که مشتریان زیادی واقعاً این کار را انجام نمی دهند.”

اشمید همچنین به نقد خودکار جمعیت شناسی خریدار برای M5. برای هیچ کس تعجب آور نیست، مردان میانسال مشتریان اصلی BMW هستند.

“جریان [buyer] مشخصات یک مرد میانسال خواهد بود، اگرچه ما مشتریان زن هم داریم – اما بیشتر آنها مردان، کارآفرینان یا مدیران بالا هستند که با سایر مدل های M، شاید M3 یا M4، تجربه دارند و در صورت به دست آوردن M5 می خواهند. اشمید می گوید: مسن تر.

البته پایگاه خریداران M5 هر روز در حال پیشرفت است.

اشمید می افزاید: «من فکر می کنم در 20 سال گذشته، میانگین سنی مشتریان M5 عمدتاً به دلیل بازارهای آسیایی کاهش یافته است. “در آسیا، یک تغییر جالب وجود دارد، جوانان زیادی در زمینه فناوری اطلاعات، نرم افزار، با پول زیادی از سنین نسبتا جوانی وجود دارند. بسیاری از آنها به ایالات متحده یا اروپا رفته اند، جایی که با محدوده M آشنا شده اند و اکنون آنها می خواهند چنین خودرویی را در کشور خود بخرند.”



منبع