بی ام و M5 جدید در طرح طراحی جهنمی به نظر می رسد


یک M5 جدید اغلب به بازار نمی آید، بنابراین وقتی ب ام و در آستانه عرضه نسل جدید است، می خواهد تبلیغاتی ایجاد کند. آخرین ویدیوی تیزر بیشتر در مورد نمونه های اولیه استتار شده است، اما ما متوجه طرحی از طراحی شدیم که مبدل را از بین می برد. با توجه به عدم وجود ریل سقف، ما به احتمال زیاد به دنبال این سدان هستیم. این منطقی است زیرا قبل از واگن بیرون می آید.

در مدل معمولی M، گلگیرهای برآمده ای دارد که به طور قابل توجهی از سدان های سری 5 معمولی عریض تر هستند. بینندگان چشم عقابی همچنین متوجه درپوش‌های آینه‌های جانبی فیبر کربنی در طراحی خاص M می‌شوند. این رنگ مسی لزوماً فنجان چای ما نیست، اما ما مطمئن هستیم که مقدار زیادی رنگ معمولی و گران قیمت وجود خواهد داشت.

در حالی که M3 کوچکتر به خاطر جلوپنجره بسیار بلند الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل مورد انتقاد قرار گرفته است، M5 بعدی (با اسم رمز G90) دارای یک جفت کلیه با اندازه معمولی است. این شکل ما را به یاد 3.0 CSL مدرن بی‌ام‌و می‌اندازد، اما جلوپنجره آن طراحی صاف‌تری دارد زیرا به اندازه کوپه به سمت پایین کشیده نمی‌شود. به نظر می رسد که دارای نوارهای افقی باشد در حالی که M5 قدیمی (F90) دارای میله های عمودی بود.

ورودی هوای قابل مشاهده به طرز شگفت آوری کوچک به نظر می رسد، مگر اینکه به یک پرده هوا نگاه کنیم. به خاطر داشته باشید که این یک طرح است، بنابراین ممکن است به طور کامل نشان دهنده طراحی تولید نباشد. تصاویر جاسوسی M5 Touring (G99) که در پایین چسبانده شده است، طراحی متفاوتی را برای سپر نشان می دهد. ما فکر می کنیم که این سدان تقریباً طراحی جلو یکسانی خواهد داشت و تغییراتی از ستون B به عقب رخ می دهد.

در طرح طراحی پشت M5 چیز زیادی نمی توان دید، به جز بازتابنده قرمز عمودی و یکی از چهار نوک اگزوز. یکی از جزئیات کلیدی که در تیزر قابل مشاهده نیست، درگاه شارژ در گلگیر جلو است. نسل بعدی سوپر سدان/واگن باواریا یک پلاگین هیبریدی خواهد بود. با ترکیب موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو با موتور الکتریکی و بسته باتری لیتیوم یون، سخت افزار XM را به ارث خواهد برد.

ما فکر نمی کنیم که M5 مشخصات فنی یکسانی داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که خروجی ترکیبی به 718 اسب بخار می رسد. این بیشتر از XM معمولی اما کمتر از XM Label خواهد بود. ظرفیت باتری تایید نشده 18.6 کیلووات ساعت کمتر از 25.7 کیلووات ساعت ارائه شده توسط SUV بسیار بحث برانگیز خواهد بود. الیور زیپس، مدیرعامل بی‌ام‌و قبلاً فاش کرده است که این خودرو مسافت الکتریکی 43 مایلی را خواهد داشت که احتمالاً در چرخه WLTP است. انتظار می رود رقم کمتر EPA برای M5 که به ایالات متحده می آید.

این رقم وزن محدود را با نمک ضرب المثلی اما یک خودی معتبر BMW از آن بگیرید پست بیمر انجمن ها ادعا می کنند که M5 جدید 5368 پوند وزن دارد. این احتمالا برای نسخه اروپایی است، اما مدل معادل ایالات متحده نمی تواند تفاوت زیادی داشته باشد. وزن M5 قدیمی 4345 پوند و وزن کمتر آن 4114 پوند برای نسخه ویژه CS بود. با توجه به سخت افزار اضافی که توسط تنظیمات هیبریدی پلاگین فرمان داده شده است، قطعاً یک جریمه وزن برای G90 در نظر گرفته شده است.

برای اولین بار، BMW یک واگن M در ایالات متحده خواهد داشت. ما E34 یا E61 کمیاب را با V10 تنفس طبیعی خود دریافت نکردیم. علاوه بر این، M3 Touring (G81) نیز در اینجا فروخته نمی شود. این سدان ابتدا احتمالاً در هفته های آینده رونمایی خواهد شد. استایل بدنی کاربردی تر چند ماه دیگر نمایش داده می شود.



منبع