بی ام و X6 فیس لیفت اسپید جلوپنجره کلیوی کمی بزرگتر را نشان می دهد


ب‌ام‌و X6 تازه‌شده در مجموعه‌ای از عکس‌های جاسوسی استتار خود را از دست می‌دهد. عکاسان ما یک نمونه اولیه پیش تولید را در خارج از پیست نوربرگ رینگ در آلمان شکار کردند و این بار کمتر از قبل لباس مبدل به تن می کند. در نهایت می‌توانیم نگاهی به قسمت جلویی بیندازیم، جایی که به نظر می‌رسد یک جفت توری بزرگ‌تر کلیه برجسته‌تر است، اگرچه تغییرات بصری دیگری نیز وجود دارد که ارزش صحبت کردن را دارد.

اما اول، توری ها. به نظر می رسد شکل پانل های نشسته در جلوی رادیاتورها بدون تغییر است اما اندازه کلی کمی رشد کرده است. نگران نباشید – ابعاد به هیچ وجه به چیزی که M3/M4 دوتایی دارد نزدیک نیست و در زمینه نمای بزرگ جلویی ویژگی های X6، جلوپنجره های بازطراحی شده در واقع بسیار خوب به نظر می رسند.

اکنون در اطراف جلوپنجره‌های کلیوی، چراغ‌های باریک‌تری قرار دارند که احتمالاً دارای فناوری لیزر در سطوح بالاتر هستند. در زیر جلوپنجره ها، سپر جلو دارای ورودی های هوای تغییر شکل یافته و طراحی سپر کمی تهاجمی تر است. به طور کلی، نمای جلویی تراش‌کاری‌شده‌تر از قبل به نظر می‌رسد، که قطعاً تغییر خوبی نسبت به نسخه خروجی کوپه-SUV است.

حتی تغییرات مهم تری نیز احتمالاً در داخل کابین پنهان می شوند. منابع ما به ما گفتند که داشبورد احتمالاً تنظیمات صفحه نمایش خمیده دوگانه جدید BMW را همانطور که در i4 و iX دیده می شود دریافت خواهد کرد. بخش اطلاعات سرگرمی این نمایشگر آخرین نرم افزار اطلاعات سرگرمی این شرکت را اجرا می کند. انتظار می رود یکی دیگر از موارد جدید در قالب انتخابگر دنده جدید با طراحی مینیمالیستی، مشابه آنچه iX دارد، باشد. این تغییرات هنوز توسط خودروساز تایید نشده است.

ما انتظار داریم تغییرات بیشتری در زیر کاپوت رخ دهد. مهم‌تر از همه، انتظار می‌رود مدل پرفورمنس M که در زیر X6 M کامل قرار دارد، موتور جدید 4.4 لیتری V8 S68 توئین توربوی بی‌ام‌و را به دست آورد، مشابه موتوری که در زیر X7 M60i یافت می‌شود. X6 M60i 530 اسب بخار (390 کیلووات) را از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم xDrive BMW به هر چهار چرخ می فرستد. سایر موتورهای شش و هشت سیلندر برقی بخشی از این خط تولید خواهند بود، اگرچه ما اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه چیزی تغییر خواهد کرد، نداریم.



منبع