ترمزهای آستون مارتین DBX707 در طول پیست F1 لاس وگاس می درخشند


استون مارتین “بزرگترین آخر هفته مسابقه فرمول 1” خود را از نظر یک کمپین بازاریابی در پیست استریپ لاس وگاس داشت که در آن نمایش کاملاً خوبی داشت. بیش از 100 مشتری VIP دعوت شدند و کمتر از 58 دور داغ سازماندهی شد. تیم برتون با نام مستعار شمی در یوتیوب این امتیاز را داشت که یک SUV بسیار سبز را در خیابان های Paradise در نوادا رانندگی کند. پس از یک دور گرم کردن، او مسیر 3.85 مایلی را کاملاً برای خودش گذاشت.

همانطور که استون مارتین آن را تبلیغ می کند، با رنگ سبز کرمیت چشمگیر رنگ آمیزی شده است و به سرعت 173 مایل در ساعت می رسد. از آنجایی که DBX707 می تواند سرعت 193 مایل در ساعت را انجام دهد، جا برای کارهای بیشتری وجود داشت، بنابراین آن را به یکی از سریع ترین SUV های تولیدی تبدیل می کند. شمی مطمئناً در حمل‌ونقل خانوادگی شیک کار آسانی نبود، زیرا می‌توانیم ترمزهای جلو را ببینیم که هر از گاهی می‌درخشند.

DBX707 به صورت استاندارد دارای ترمزهای سرامیکی کربنی با دیسک های 420 میلی متری در جلو و 390 میلی متری در عقب است که توسط کالیپرهای شش پیستونی در آغوش گرفته شده اند. در مقایسه با ترمزهای نصب شده در DBX معمولی، وزن آن تقریباً 90 پوند کاهش یافته است. استون مارتین برای چرخ‌های 22 اینچی مناسب است، اما مشتریان می‌توانند مجموعه 23 اینچی بزرگ‌تر را با لاستیک‌هایی با قطر بزرگ‌تر و همان CCB‌ها برای قدرت توقف برتر انتخاب کنند.

مبادا فراموش کنیم که DBX707 در کنار Vantage که وظایف خود را به عنوان خودروی ایمنی F1 انجام می‌دهد، خودروی پزشکی رسمی F1 در این فصل بوده است. مرسدس AMG همچنان خودروهای خود را تامین می کند، با خودروهای پزشکی AMG GT 63 S F1 و خودروی ایمنی AMG GT سری سیاه F1 که با دو استون مارتین جایگزین می شوند.

برای تقویت بیشتر ارتباط استون مارتین با F1، DBX707 در اوایل سال جاری نسخه AMR23 را دریافت کرد که دارای رنگی شبیه خودروهای مسابقه ای است که توسط فرناندو آلونسو و لنس استرول رانندگی می کردند. هر دو خلبان آخر هفته خوبی را در لاس وگاس سپری کردند و به ترتیب نهم و پنجم شدند و در نتیجه امتیازات خوبی کسب کردند. با دو مسابقه مانده به پایان، استون مارتین هنوز شانس دارد تا در رده بندی سازندگان در رده چهارم قرار گیرد زیرا تنها 11 امتیاز از مک لارن فاصله دارد.



منبع