کوچکتر از Jeep Renegade، Avenger مجهز به ICE دقیقاً با مدل های تمام برقی تفاوتی ندارد، به جز دو مورد: نشان “e” روی جلوپنجره ندارد و دارای یک اگزوز. واحد آزمایش جاسوسی همچنین دارای برچسب زرد رنگی نیست که معمولاً در نمونههای اولیه مجهز به موتور الکتریکی دیده میشود.
جیپ هیچ جزئیاتی در مورد Avenger غیر برقی فاش نکرد. در واقع، این خودروساز تنها یک بار در بیانیه مطبوعاتی نسبتا طولانی Stellantis به در دسترس بودن آن اشاره کرد. تنها چیزی که می دانیم این است که فقط در ایتالیا و اسپانیا موجود است و پیش رزرو هم اکنون تا پایان این ماه برای علاقه مندان باز است.
این موتور الکتریکی از یک بسته باتری لیتیوم یونی 54 کیلووات ساعتی آب می گیرد که برای 400 کیلومتر (249 مایل) در چرخه ترکیبی WLTP مناسب است. اگر فقط در داخل شهر استفاده شود، باید برای 550 کیلومتر (342 مایل)، با قابلیت شارژ مجدد از 20 تا 80 درصد در 24 دقیقه هنگام استفاده از اتصال 100 کیلوواتی، مناسب باشد.