تسلا مدل 3 جدید اکنون در ایالات متحده موجود است


هیوندای در حال آماده سازی یک کراس اوور هیدروژنی جدید Nexo است و تسلا مدل 3 Highland را در ایالات متحده عرضه می کند.

این AM Drive است، نگاه روزانه Motor1 به اخباری که قبل از سوار شدن به ماشین خود نیاز دارید.

تسلا مدل 3 “هایلند” اکنون در ایالات متحده موجود است

بهتر است دیر از هرگز، تسلا مدل 3 “هایلند” سرانجام در ایالات متحده فرود آمد. قیمت آن از 38990 دلار برای مدل دیفرانسیل عقب با 272 مایل برد تخمینی EPA و از 45990 دلار در صورت انتخاب نوع Long Range با سیستم چهار چرخ متحرک و 341 مایل برد شروع می شود. مدل پایه شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 5.8 ثانیه انجام می دهد و سرعت 125 مایل در ساعت را می رساند، در حالی که نوع دو موتوره با حفظ همان حداکثر سرعت، زمان اسپرینت را به 4.2 ثانیه کاهش می دهد.

در حال حاضر، فیس لیفت مدل 3 را نمی توان در تریم تند Performance سفارش داد. اگر می‌خواهید به مدل‌های موجود بسنده کنید، سفارش امروز به این معنی است که خودروی برقی را در اواخر این ماه یا در فوریه دریافت خواهید کرد. تسلا اشاره ای نمی کند که آیا سدان الکتریکی اصلاح شده واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی است یا خیر.

معرفی نسل بعدی هیوندای نکسو در سال 2025 تایید شد

تیزر هیوندای نکسو 2025

هیوندای یکی از معدود خودروسازانی است که معتقد است هیدروژن می تواند جایگزین قانونی برای خودروهای برقی با باتری باشد. تویوتا و ب ام و همچنین مطمئن هستند که در این دنیای خودرو جایی برای پیل سوختی وجود دارد. این در حالی است که فروش معدود خودروهای هیدروژنی راه‌اندازی شده (حداقل) پایین‌تر از حد معمول بوده است و زیرساخت‌های سوخت‌گیری چیزهای زیادی را می‌خواهند.

هیوندای در حال پیشبرد طرح هیدروژنی خود است و برنامه های نسل بعدی Nexo را تایید می کند. نسخه جدیدی از کراس اوور هیدروژنی پیل سوختی این هفته در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس معرفی شد. مدل اصلی از سال 2018 عرضه شده است و در سال 2025 با مدلی کاملاً جدید جایگزین خواهد شد.

نسل سوم سیستم پیل سوختی هیوندای در دو دسته 100 کیلووات و 200 کیلووات در حال توسعه است. گفته می شود نسل اول 30 درصد کوچکتر از نسل فعلی است. دومی برای کاربردهای تجاری طراحی شده است و تقریباً به اندازه تنظیمات فعلی Nexo است. بر اساس سند Hydrogen Vision 2040 که در سال 2021 منتشر شد، مهندسان در نظر دارند دوام دوام و هزینه ها را به نصف کاهش دهند.



منبع