تماشای Hyundai N Vision 74, RN22e Concepts در حال عمل در پیست مسابقه


به ندرت می توان دید که یک خودروی مفهومی به اندازه N Vision 74 EV جدید هیوندای مورد توجه و ستایش جهانی قرار گیرد. RN22e مبتنی بر Ioniq 6 نیز مورد تمجید قابل توجهی قرار گرفته است که به این خودروساز کره جنوبی یک برد مضاعف می دهد. تنها منفی‌ای که در دنیای اجتماعی دیده‌ایم این است که این خودروها در زندگی واقعی وجود دارند. آن‌ها این کار را می‌کنند، و ویدیوی بالا از تیم N هیوندای باید همه تردیدها را از بین ببرد.

این کلیپ کوتاه رانندگی که اندکی پس از معرفی رسمی هر دو مفهوم در 14 جولای در یوتیوب پست شد، چیزهایی است که علاقه مندان می خواهند. هیچ روایتی وجود ندارد، هیچ پس زمینه ای وجود ندارد، و فقط موسیقی مینیمالی برای همراهی با اکشن وجود دارد. نتیجه نزدیک به چهار دقیقه لذت بردن RN22e و N Vision 74 در یک مسیر مسابقه است. هیوندای در واقع به این خودروها می گوید آزمایشگاه های نوردو هر یک ماموریت خاصی برای بررسی برنامه های کاربردی با عملکرد بالا برای خودروهای الکتریکی با برند N آینده دارند.

مسلماً عکس‌های رسمی هیوندای از برخی جهات کمی بیش از حد خوب به نظر می‌رسند. این احتمالاً برخی از افراد را به این سوال واداشت که آیا این تصاویر صرفاً ارائه مفاهیم برنامه ریزی شده ای هستند که هنوز در حال توسعه هستند. برای این موضوع، ویدیو در برخی مناطق نیز کاملاً صیقلی به نظر می رسد. اما لحظات زیادی نیز وجود دارد که هر دو مفهوم به وضوح زنده و سالم هستند و قدرتی جدی در خود دارند.

N Vision 74 قدرتمندتر از این دو است. این خودرو از لحاظ فنی یک خودروی الکتریکی هیبریدی است که یک پیل سوختی هیدروژنی را با یک باتری ترکیب می کند تا یک جفت موتور الکتریکی، یکی در هر چرخ عقب را تامین کند. نتیجه خروجی ترکیبی 671 اسب بخار (500 کیلووات) است، اما با موتورهای جداگانه در پشت، هیوندای جنبه های مختلف بردار گشتاور را در یک برنامه الکتریکی و RWD بررسی خواهد کرد. هیوندای همچنین می‌گوید که ترکیب پیل سوختی هیدروژنی با باتری اجازه می‌دهد تا دمای پایین‌تری داشته باشد.

در مورد RN22e، ممکن است مدل Ioniq 6 N را پیش‌نمایش کند یا نکند. این اولین خودروی پرفورمنس اختصاصی هیوندای است که از پلت فرم E-GMP بهره می برد و دارای همان پیشرانه AWD با قدرت 577 اسب بخار (430 کیلووات) است که در کیا EV6 GT استفاده شده است. از آنجا، ماموریت RM22e کشف تنظیمات آیرودینامیکی و همچنین بردار گشتاور برای خودروهای برقی AWD با عملکرد بالا است.

یک Ioniq 6 N در این مرحله کاملاً تضمین شده است، اگرچه ممکن است دقیقاً شبیه RN22e نباشد. متأسفانه، هیوندای هیچ نشانه ای مبنی بر رسیدن N Vision 74 به مرحله تولید نشان نداده است. با این حال، بر اساس قابل توجه ستایش این مفهوم در حال تولید است، چه کسی می تواند بگوید آینده چه چیزی ممکن است داشته باشد. به اندازه کافی بلند صحبت کنید و شاید هیوندای گوش کند.

طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل N Vision 74 را بررسی می کنید؟ آخرین پادکست Rambling About Cars را که بر صحنه رادوود با خودروهای دهه 80 و 90 متمرکز است، تماشا کنید.



منبع