تویوتا کراون سیگنیا ۴۴۸۹۵ دلار قیمت دارد


کرون سیگنیا شاسی بلند هیبریدی جدید تویوتا است. این خودرو ونزا خروجی را با یک مجموعه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر هیبریدی جایگزین می‌کند که ۲۴۳ اسب بخار قدرت و حداکثر ۳۸ مایل در هر گالن را به همراه دارد. سیستم چهار چرخ متحرک نیز استاندارد است. تا پیش از این، تویوتا قیمت شاسی بلند جدید خود را اعلام نکرده بود – اما اکنون می دانیم که کرون سیگنیا چقدر قیمت دارد.

تویوتا کراون سیگنیا XLE پایه از 44985 دلار با هزینه مقصد 1395 دلار شروع می شود. کراون سیگنیا لیمیتد 49385 دلار قیمت دارد. همان سیستم چهارچرخ متحرک هیبریدی در هر دو مدل به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند پکیج فناوری پیشرفته 1865 دلاری را در تریم لیمیتد اضافه کنند که مواردی مانند دوربین 360 درجه بالای سر، دستیار ترافیک، کمک تغییر مسیر و غیره را اضافه می‌کند. .

برش بزنید قیمت پایه
تویوتا کراون سیگنیا XLE 44985 دلار
تویوتا کراون سیگنیا لیمیتد 49,385 دلار

در نمای بیرونی، XLE دارای رینگ های آلیاژی 19 اینچی است در حالی که Limited دارای رینگ های 21 اینچی است. دو گزینه رنگ بدون هزینه وجود دارد: Storm Cloud و Black. رنگ ممتاز 425 دلار قیمت دارد و شامل روکش‌های جذاب‌تری مانند قرمز خط پایان، سفید اکسیژن و عصر برنز است.

صندلی‌های روکش چرمی به‌صورت استاندارد در سراسر تخته با سیستم گرمایش، تهویه و قابلیت تنظیم برق هشت جهته برای راننده و سرنشین ارائه می‌شوند، در حالی که فرمان استاندارد با روکش چرمی نیز گرم می‌شود. Crown Signia همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی با جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی تویوتا، با سیستم صوتی شش بلندگو در XLE پایه و یک سیستم صوتی 11 بلندگو Premium JBL در لیمیتد است.

کراون سیگنیا در مقایسه با خودروهای جایگزین مانند هوندا پاسپورت، هیوندای سانتافه، جیپ گرند چروکی و مزدا CX-70 جدید، یکی از گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در مجموعه رقابتی خود است. اما Crown بدون شک پریمیوم ترین پیشنهاد این گروه است. به علاوه، این تنها شاسی بلند این دسته است که دارای پیشرانه هیبریدی استاندارد است.

مدل قیمت پایه
تویوتا کراون سیگنیا 44895 دلار
پاسپورت هوندا 43295 دلار
هیوندای سانتافه 38345 دلار
جیپ گرند چروکی 38290 دلار
مزدا CX-70 41900 دلار



منبع