این به این دلیل است که جیسون میخواست این ساختمان خوابیده باشد بسیار خواب آلود. توربو در واقع در پشت خودرو نصب می شود و لوله های سفارشی آن را به موتور متصل می کند. برای حفظ ظاهر یک موتور تنفس طبیعی، حتی یک فیلتر هوا و ورودی تقلبی در زیر کاپوت تعبیه شده است. ایجاد تنظیمات توربوی سفارشی به تنهایی یک پروژه نه ماهه بود، اما نتیجه یک تویوتای مخفی است که تقریباً بدون تاخیر، قدرت سالم تولید می کند. و بدون توربو زیر کاپوت، دمای موتور پایین تر می ماند.
در این مورد، کمی بزرگتر ما را به اوایل دهه 1980 می برد. این رولا از سری E70 اواخر کار است، زمانی که موتور نیرو را به چرخهای عقب ارسال میکرد، برخلاف آرایش تمام پنجهای GR کرولا. زندگی را به عنوان یک ماشین چهار سیلندر معمولی برای جیسون، پسر این تیم سازنده پدر و پسر آغاز کرد. پیت پدر است، و به عنوان ویدئو از Cars.co.za توضیح می دهد، آنها در آفریقای جنوبی برای تولید بیلت سفارشی شناخته شده اند. آنها همچنین یک چیز برای اتومبیل دارند، و جیسون تصمیم گرفت که می خواهد چیزی متفاوت برای رانندگی کند.
این روزها، صحبت در مورد تویوتا کرولاهای با عملکرد بالا به طور کلی شامل بحث در مورد کرولا جدید GR است. موتور سه سیلندر بیش از حد آن به لطف یک توربوشارژر بزرگ زیر کاپوت، قدرتی کمتر از 300 اسب بخار ندارد. کرولا کمی قدیمیتر که در ویدیوی بالا نشان داده شده است، دارای توربوشارژر است، اما آن را در زیر کاپوت پیدا نخواهید کرد. و به طور قابل توجهی بیش از 300 اسب بخار قدرت دارد.
جیسون تقریباً تمام کارها را خودش انجام داد و توجه به جزئیات مطمئناً توجه ما را به خود جلب کرد. خوب، ابرهای دود لاستیک همچنین توجه ما را به خود جلب کرد، اما در دنیای خودروهای سفارشی، این کرولا قدیمی یک ماشین کاملاً جالب و منحصر به فرد است.