تویوتا 4 رانر 2025 همانطور که باید دارای یک شیشه عقب رول شونده خواهد بود


درست یک هفته پس از اینکه تویوتا اولین تیزر از 4Runner جدید را منتشر کرد، این خودروساز کمی بیشتر از کامیون آینده رونمایی می کند. تویوتا در تصویر و ویدئویی که امروز منتشر کرد، شیشه عقب 4Runner را که یکی از ویژگی‌های بارز این SUV است، به نمایش گذاشت. این خودروساز همچنین عرضه 4Runner را در سه شنبه آینده، 9 آوریل تایید کرد.

نسل ششم 4Runner پس از 15 سال فروش جایگزین نسل قبلی خود شد. این از نظر خودرویی قدیمی است، اما 4Runner از افزایش فروش در ایالات متحده برخوردار بوده است که در سال 2014 آغاز شد و در سال 2021 به اوج خود رسید. حتی فروش 109951 دستگاهی در سال گذشته در ایالات متحده که از اوج 144469 دستگاه در سال 2021 کمتر بود، از فروش سال اول فراتر رفت. این چیزی است که در صنعت خودرو بی سابقه است.

همانند لندکروزر جدید، تاکوما، توندرا، سکویا و لکسوس GX و LX، نسل ششم 4Runner نیز بر روی پلت فرم کامیون TGNA-F تویوتا سوار خواهد شد. مثل همیشه، این هیولایی بدنه روی فریم خواهد بود و باید در زیر لندکروزر جدید در خط تولید آفرود تویوتا جای بگیرد.

ما گمان می کنیم که 4Runner قوای محرکه خود را با پیکاپ جدید تاکوما به اشتراک بگذارد. این بدان معناست که یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ به عنوان پایه، با پیشرانه هیبریدی یک گزینه احتمالی در آینده است. این موتور در تاکوما پایه 220 اسب بخار قدرت دارد، در حالی که در اکثر مدل های دیگر تا 278 اسب بخار قدرت دارد. پیشرانه هیبریدی i-Force Max از همان موتور جفت شده با یک موتور الکتریکی، 326 اسب بخار قدرت را ارائه می دهد.

می‌توانید شرط ببندید که 4Runner جدید در تریم‌های مختلفی ارائه می‌شود، از پایه SR5 تا لوکس لیمیتد، و موارد دلخواه آفرود مانند TRD Pro. مانند همه جدیدترین کامیون‌های تویوتا، 4Runner نیز از فضای داخلی کاملاً مدرنیزه شده و تمام فناوری‌های مورد انتظار در یک خودروی مدل 2025 برخوردار خواهد بود.





منبع