تویوتا Century SUV کانورتیبل یک مورانو کراس کابریولت ردوکس است


از سال 1967، قرن به عنوان پرچمدار خودروی لوکس تویوتا ایستاده است و حتی مدل های لکسوس را تحت الشعاع قرار داده است. به طور سنتی یک سدان با وقار، سال گذشته با معرفی یک SUV تحول قابل توجهی رخ داد. این مدل در پیکربندی‌های مختلفی ارائه می‌شود، از جمله نسخه GRMN با کارایی بالا و نسخه دارای درهای عقب کشویی. با این حال، غیر متعارف ترین نوع کانورتیبل است.

این کانورتیبل منحصربفرد که در اولین نمایش جهانی شاسی بلند استاندارد Century در سپتامبر گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفت، اکنون به واقعیت تبدیل شده است. نکته قابل توجه این است که درهای عقب را حفظ کرده است، این ویژگی در مشهورترین شاسی بلند کانورتیبل – نیسان مورانو کراس کابریولت وجود ندارد. سقف فلزی ثابت تعویض شده و ستون های عقب حذف شده است. اگرچه ممکن است رویه پارچه ای در پشت وجود داشته باشد، هیچ تصویری با سقف در وضعیت عمودی موجود نیست.

شما انتظار دارید که این خودروی عجیب در سالن خودرو توکیو 2024 در میان سایر خودروهای اصلاح شده نمایش داده شود، اما اولین نمایش آن در مکانی متفاوت در ژاپن انجام شد. انجمن سومو کشور و تویوتا یک رویداد اختصاصی برای Century SUV Convertible ترتیب دادند. انجمن سومو ژاپن که سال آینده صدمین سالگرد خود را جشن می گیرد، به عنوان یک ماشین رژه استفاده خواهد شد. طرح اولیه استفاده از Crown بود، اما عضو کمیته، شو میاجینو، درخواست کرد که مدل پرچمدار نهایی تویوتا را به جای آن داشته باشد.

تویوتا قبلاً اعلام کرده بود که Century SUV Convertible جدید به عنوان تابلویی برای مشتریان مرفه عمل می کند. این افراد این فرصت را دارند که نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده و منحصربه‌فرد خودرو را درخواست کنند و به خودروساز اجازه می‌دهد تا شاسی‌بلند را با ترجیحات و خواسته‌های خاص هر مشتری ثروتمند تنظیم کند. و بله، کابریو یکی از تبدیل های ممکن است.

به هیچ وجه ارزان نیست زیرا مدل استاندارد از 25000000 ین شروع می شود، بنابراین با نرخ ارز فعلی حدود 171000 دلار است. حتی گرانتر از سدان Century (137000 دلار) است و تقریباً پنج برابر بیشتر از لندکروز 300 پایه است.



منبع