برای ایجاد فضای لازم برای آجها، دلتا 4×4 به این کلاس G سیستم تعلیق 7.874 اینچی (20 سانتیمتری) میدهد. گلگیرهای توسعه یافته پهنای بیشتر دکل را پوشش می دهند.
حتی در کوههای آلپ سوئیس، این سطح از قابلیت آفرود در بخشهایی از سال غیرضروری است. مسیرها قابل جابجایی هستند و SUV می تواند در طول ماه های تابستان از چرخ های معمولی استفاده کند.
17 عکس ها
سپس ارتقای سیستم تعلیق و تاییدیه های لازم حدود 19000 یورو (19929 دلار) به این خودرو اضافه شد. 20,000 یورو (20,994 دلار) دیگر در موارد اضافی مانند سپر جلوی اصلاح شده با میله برس، قفسه سقف و مجموعه چرخهای اضافی وجود دارد.
انجام این تبدیل یک کار گران قیمت بود. با قطعات و نصب، راه اندازی مسیر به تنهایی 50000 یورو (52442 دلار به نرخ ارز فعلی) بود. بهعلاوه، قطعات باید در سوئیس از جمله آزمایش و بازرسی مورد تأیید قرار میگرفتند و این فرآیند تقریباً 50000 یورو اضافی به هزینه اضافه کرد.
محاسبه همه این ارقام هزینه ای در حدود 139000 یورو (145778 دلار) برای این تبدیل به دست می دهد. برای درک این موضوع، یک G 500 جدید در آلمان در حال حاضر دارای قیمت اولیه 130203.85 یورو است، به این معنی که کار بیشتر از خودرو بود.