تیونر مرسدس G 500 را در مسیر برای عبور از برف می‌سازد

سپس ارتقای سیستم تعلیق و تاییدیه های لازم حدود 19000 یورو (19929 دلار) به این خودرو اضافه شد. 20,000 یورو (20,994 دلار) دیگر در موارد اضافی مانند سپر جلوی اصلاح شده با میله برس، قفسه سقف و مجموعه چرخ‌های اضافی وجود دارد.

آینده G کلاس الکتریکی است. Motor1.com اخیراً شانس رانندگی یک نمونه اولیه EQG را پیدا کردم. مرسدس آن را طوری طراحی کرد که به عنوان نسخه‌ی احتراقی، تمام قابلیت‌های آفرود را داشته باشد. این تیم حتی EV را قادر به چرخش تانک ساخت.

مرسدس G500 در مسیرهای کاترپیلار توسط دلتا 4x4



منبع

دلتا 4×4 در انجام تبدیل های شدید مانند آنچه در این کلاس G است، تخصص دارد. به عنوان مثال، سوزوکی جیمنی با محورهای پورتال برای آفرودهای شدید ایجاد کرد. این شرکت همچنین یک رولندر رولزرویس کولینان با سیستم تعلیق بلند شده و چادر روی پشت بام ساخته است.

17 عکس ها

مرسدس هنوز جزئیات فنی کاملی در مورد EQG ارائه نکرده است. این موتور دارای چهار موتور الکتریکی است که هر چرخ یک موتور الکتریکی را تامین می کند. گمانه زنی هایی وجود دارد که باتری آن ممکن است بسته 108 کیلووات ساعتی شاسی بلند EQS باشد.

برای ایجاد فضای لازم برای آج‌ها، دلتا 4×4 به این کلاس G سیستم تعلیق 7.874 اینچی (20 سانتی‌متری) می‌دهد. گلگیرهای توسعه یافته پهنای بیشتر دکل را پوشش می دهند.