تیونر مرسدس G 500 را در مسیر برای عبور از برف می‌سازد

برای ایجاد فضای لازم برای آج‌ها، دلتا 4×4 به این کلاس G سیستم تعلیق 7.874 اینچی (20 سانتی‌متری) می‌دهد. گلگیرهای توسعه یافته پهنای بیشتر دکل را پوشش می دهند.

سپس ارتقای سیستم تعلیق و تاییدیه های لازم حدود 19000 یورو (19929 دلار) به این خودرو اضافه شد. 20,000 یورو (20,994 دلار) دیگر در موارد اضافی مانند سپر جلوی اصلاح شده با میله برس، قفسه سقف و مجموعه چرخ‌های اضافی وجود دارد.

انجام این تبدیل یک کار گران قیمت بود. با قطعات و نصب، راه اندازی مسیر به تنهایی 50000 یورو (52442 دلار به نرخ ارز فعلی) بود. به‌علاوه، قطعات باید در سوئیس از جمله آزمایش و بازرسی مورد تأیید قرار می‌گرفتند و این فرآیند تقریباً 50000 یورو اضافی به هزینه اضافه کرد.

محاسبه همه این ارقام هزینه ای در حدود 139000 یورو (145778 دلار) برای این تبدیل به دست می دهد. برای درک این موضوع، یک G 500 جدید در آلمان در حال حاضر دارای قیمت اولیه 130203.85 یورو است، به این معنی که کار بیشتر از خودرو بود.



منبع مرسدس G500 در مسیرهای کاترپیلار توسط دلتا 4x4

فرض کنید شما یک کشاورز ثروتمند سوئیسی هستید که کلبه ای در ارتفاع 9843 فوتی (3000 متری) در کوه های آلپ دارد و می خواهید حتی در بدترین شرایط آب و هوایی به سبک کابین برسید. چه کار میکنی؟ این شخص دلتا 4×4 را برای سوار کردن مسیر به مرسدس بنز G 500 سفارش داد.

مرسدس هنوز جزئیات فنی کاملی در مورد EQG ارائه نکرده است. این موتور دارای چهار موتور الکتریکی است که هر چرخ یک موتور الکتریکی را تامین می کند. گمانه زنی هایی وجود دارد که باتری آن ممکن است بسته 108 کیلووات ساعتی شاسی بلند EQS باشد.

دلتا 4×4 در انجام تبدیل های شدید مانند آنچه در این کلاس G است، تخصص دارد. به عنوان مثال، سوزوکی جیمنی با محورهای پورتال برای آفرودهای شدید ایجاد کرد. این شرکت همچنین یک رولندر رولزرویس کولینان با سیستم تعلیق بلند شده و چادر روی پشت بام ساخته است.

آینده G کلاس الکتریکی است. Motor1.com اخیراً شانس رانندگی یک نمونه اولیه EQG را پیدا کردم. مرسدس آن را طوری طراحی کرد که به عنوان نسخه‌ی احتراقی، تمام قابلیت‌های آفرود را داشته باشد. این تیم حتی EV را قادر به چرخش تانک ساخت.