جانشین لامبورگینی هوراکان بیش از 887 اسب بخار تولید خواهد کرد


جدیدترین لامبورگینی – که در حال حاضر تنها با نام رمز داخلی 634 شناخته می شود – بسیار قدرتمند خواهد بود. ما قبلاً می دانیم که موتور V-8 دو توربوشارژ جدید 789 اسب بخار قدرت دارد، اما جایگزین هوراکان هیبریدی خواهد بود. این بدان معناست که قدرت بیشتری از موتورهای الکتریکی حاصل خواهد شد و رئیس لامبو، Stephan Winkelmann اخیراً به خروجی ترکیبی اشاره کرده است: بیش از 887 اسب بخار.

مدیرعامل اخیراً یک معرفی “رسمی” از 634 را منتشر کرده است لینکدین، جایی که او خروجی سیستم را با ترکیب موتور و موتورهای الکتریکی فاش کرد. متأسفانه، او چیزی فراتر از آن را به اشتراک نمی‌گذارد، اما نمی‌توان گفت که رقم نهایی حتی می‌تواند از 900 اسب بخار فراتر رود.

لامبورگینی جدید V-8

افشاگری وینکلمن تنها چند هفته پس از اعلام رسمی لامبورگینی در مورد V-8 انجام شد. این یک آسیاب جدید 4.0 لیتری است، اگرچه نسخه 3.8 لیتری در حال حاضر در نمونه اولیه SC63 LMDh در حال انجام وظیفه مسابقه ای است. موتور تولیدی با چرخش تا 10000 دور در دقیقه با میل لنگ صفحه تخت و سوپاپ الهام گرفته از مسابقه انگشتی، قدرت خود را به 789 اسب بخار می رساند. اوج قدرت بین 9000 تا 9750 دور است و حداکثر پیچش 538 پوند فوت بین 4000 تا 7000 دور در دقیقه است.

جزئیات کمتری در مورد بخش هیبریدی این کوکتل با عملکرد بالا وجود دارد. ما می دانیم که این یک سیستم سه موتوره خواهد بود که یکی بین موتور و گیربکس تعبیه شده است. جزئیات دو مورد دیگر ناشناخته است، اگرچه می توان حدس زد که در چرخ های جلو نصب شوند. لامبورگینی به خروجی فقط الکتریکی اشاره ای نمی کند، اما با بیش از 887 اسب بخار از همه چیز، ریاضیات پایه نشان می دهد که قطعات الکتریکی حدود 100 اسب بخار قدرت خواهند داشت.

جانشین هوراکان در ماه آگوست معرفی خواهد شد. تعجب نکنید اگر لامبورگینی چند تیزر دیگر را از حالا تا آن زمان به اشتراک بگذارد.



منبع