جدیدتربن هدایای تبلیغاتی 1402 چاپ اختصاصی مدیرگیفت | شرکت هنری تبلیغاتی بهین گیفت

همچنین ماندگاری به نسبت بالاترین شیوه بازاریابی، شانس معرفی برند به افراد بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. حتی با این کار، هدایا می‌توانند جایگزین مناسب‌تری برای کارت ویزیت باشند، که بسیار مقرون به صرفه و ماندگارتر نیز خواهند بود. شما می‌توانید انواع و اقسام هدایای تبلیغاتی خاص را در سبک‌های مختلف، ابعاد و اندازه های دلخواه، با کیفیت خوب و رنگ‌های جذاب در مجموعه آراهنر مشاهده نمایید. وقتی صحبت از تنوع کالا به میان می‌آید همه می‌دانند که مطابق با سلیقه خود می‌توانند کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. مواردی که ذکر کردیم برای آشنایی بیشتر شما با مزایای هدیه دادن و چالش‌های پیش رو در تهیه یک هدیه اختصاصی بود. امیدواریم این مقاله شما را یک گام به مقصودتان نزدیک‌تر کرده باشد و کمکی هر چند کوچک در راستای انتخاب هدایای  تبلیغاتی و سازمانی و همچنین تهیه هدایای خاص چون خرید هدیه تولد و یا هدایای مناسبتی همچون هدیه روز دانشجو و یا دانش‌آموز و … بوده باشد.

انتخاب و خرید هدیه خلاقانه چوبی، می‌تواند اشاره‌ای به قدرتمندی و ماندگاری برند تجاری شما هم باشد؛ زیرا هدایای تبلیغاتی چوبی، با وجود استفاده مداوم و همیشگی از دوام و کارایی بالایی برخوردار هستند. توکاگیفت طراح و تولیدکننده هدایای خاص و خلاقانه برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده و محصولات متنوعی شامل تقویم، ست رومیزی، ساعت و … را عرضه می‌کند. برای استعلام دقیق از قیمت و زمان تحویل نمونه‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و لیست استعلام را تکمیل کنید.

به کارگیری هدایای تبلیغاتی خلاقانه، هدایای کاربردی و … همراه با سایر استراتژی‌های و کمپین‌های بازاریابی، سبب جذب مشتریان جدیدتری می‌شوند. هدایای تبلیغاتی خلاقانه، از ایده تا اجرا توسط توکاگیفت انجام شده است. مهمترین فاکتورها برای تعیین قیمت یک محصول؛ کیفیت متریال استفاده شده، تکنیک و تجهیزات تولید و پیچیدگی در اجرا هستند. البته مواردی مانند درج لوگو و تعداد سفارش نیز بر قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. افزایش مشتریان و فروش شاید اصلی ترین هدف برند های مختلف از تبلیغات و ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد. اما همانطور که میدانید مشتریان ثابت در نهایت شما را به یک برند محبوب تبدیل می کند.

ست دمنوش رویان

جدیدتربن هدایای تبلیغاتی 1402 چاپ اختصاصی مدیرگیفت | شرکت هنری تبلیغاتی بهین گیفت

مقصود از این هدایا به طور معمول، تقدیر، قدرداني و جلب نظر افراد برای روابط تجاری جدید است برای مثال هدایای چرمی تبلیغاتی یکی از گزینه های بسیار کاربردی و ارزشمند برای مدیران می باشد. دنیای اشانتیون با دارا بودن کارگاه های تخصصی در کشور های چین و هنگ کنک اقدام به طراحی و ساخت لوگو و یا محصول به شکل انواع هدایای تبلیغاتی اختصاصی اعم از فلش مموری، جاسوئیچی، بج سینه، … گروه کاوا ترسیم یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت ها در زمینه واردات و عرضه مستقیم انواع محصولات تبلیغاتی و همچنین مشاوره تبلیغات با حدود 20 سال سابقه فعالیت حرفه ای و خلاق می باشد. از ابتدای فعالیت تا به امروز گستره وسیعی از سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی در لیست بلند مشتریان کاواترسیم قرار دارند.

  • از جمله به روز ترین و جدید ترین ابزارهای تبلیغاتی می توانیم به هدایای تبلیغاتی دیجیتال اشاره کنیم که امروزه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته اند که از نمونه آنها می توان به فلش تبلیغاتی، پاوربانک ها، اسپیکرها و غیره اشاره کرد.
  • بسیاری از مشتریانمان را دیده‌ام که پیام قدردانی را در کنار اطلاعات تماس خود قرار داده‌اند.
  • اگر می خواهید نام و آوازه برند شما با برندهای رقیب متفاوت باشد و بویژه اقشار جوان با آن ارتباط برقرار کنند، سعی کنید از انواع هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کنید.
  • آن‌ها باید روابط سالم خود را با مشتریان، کارمندان و شرکا حفظ کنند.

دریافت کننده هدیه به دلایل خاص و یا مناسبت‌های خاصی آن را می پذیرد. شاید به جرات بتوان یکی از انواع فلش تبلیغاتی با اثر گذاری خیلی زیاد و طول عمر بالا فلش مموری کارتی باشد چرا که این فلش با قابلیت چاپ چهار رنگ دیجیتالی و با ابعاد 8×5 سانتیمتر می تواند تاثیر بسزای در پیشرد اهداف هدایای تبلیغاتی شرکت داشته باشد . همچنین بسیاری از برندها به دلیل بسته بندی و انتخاب رنگ‌های نامناسب و نامنظم مورد استقبال مشتری قرار نمی‌گیرند.

فروش عمده چیپ فلش OTG