وقتی در فوریه Super Bowl 58 را تنظیم کنید، ویل فرل، دکتر ایول یا هیچ یک از شخصیتهایی که جنرال موتورز در سالهای اخیر برای تبلیغات خلق کرده است را نخواهید دید. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، این خودروساز در حال کناره گیری از تبلیغات Big Game است عصر تبلیغات.
دلیل خاصی برای تغییر مسیر ذکر نشده است. سخنگوی جنرال موتورز این تصمیم را تایید کرد موتور 1، بیان کرد که این شرکت “به طور مستمر استراتژی های رسانه ای ما را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل کند که آنها با اولویت های تجاری ما مطابقت دارند.”
بر کسی پوشیده نیست که تبلیغات در طول سوپر بول بسیار گران است. طبق گزارش فوربس، یک تبلیغ 30 ثانیه ای از بازی فصل گذشته به طور میانگین 7 میلیون دلار قیمت داشت. جنرال موتورز در حین Super Bowl 57 یک مکان 60 ثانیه ای اجرا کرد و پس از آن هزینه فیلمبرداری، تدوین، جلوه های ویژه (ما فرض می کنیم GMC Sierra EV Denali در واقع از میان انبوهی از زامبی ها عبور نکرده است) و چک دستمزد را خواهید داشت. ستاره های مینی فیلم ما نمی دانیم برش ویل فرل چیست، اما زمان پخش تنها برای آن نقطه احتمالاً حدود 14 میلیون دلار بود.
اگر می خواهید مقداری از بودجه تبلیغات را کاهش دهید – به خصوص پس از یک اعتصاب طولانی مدت UAW که منجر به سود شد – این مطمئناً یک راه حل مناسب است. و این می تواند در اینجا باشد. اداره جنرال موتورز به ما یادآوری میکند که یک مدیر ارشد بازاریابی جدید در تابستان استخدام شد و جایگزین فردی شد که در سه سال گذشته تبلیغات بازیهای بزرگ را روشن میکرد.
علاوه بر این، این تبلیغات همه در مورد سوق دادن تکامل جنرال موتورز به دنیای الکتریکی بود، که با کادیلاک (و ویل فرل) در سال 2021 شروع شد. آستین پاورز فرانچایز فیلم، مایک مایرز، راب لو، ست گرین و میندی استرلینگ را برای بازسازی شخصیتهایشان بهکار میبرد. از آنجایی که فروش نشان می دهد خریداران کمی با خودروهای برقی خنک می شوند، چنین سرمایه گذاری هایی در تبلیغات ممکن است مانند گذشته جذاب نباشد.
آیا جنرال موتورز هر نوع کمپین تبلیغاتی را به طور مستقل در طول زمان بازی راه اندازی خواهد کرد؟ این خودروساز هیچ اظهارنظری در مورد این احتمال ندارد، اما ما شاهد بوده ایم که برخی از برندها با انتشار تبلیغات آنلاین در هفته سوپر بول، از هیاهو استفاده می کنند. و همیشه امکان تغییر در لحظه آخر وجود دارد. جیپ همه را غافلگیر کرد روز گراند هاگ تقلب در سال 2020، بیل موری و اعضای اصلی بازیگران را برای یک آگهی تبلیغاتی تنها دو هفته قبل از بازی گرد هم می آورد.