جنرال موتورز می تواند خودروهای تجاری الکتریکی هیوندای را در آمریکا بفروشد
انتشار: بهمن 04، 1403
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

جنرال موتورز می تواند خودروهای تجاری الکتریکی هیوندای را در آمریکا بفروشد


\n \n

از زمانی که این دو برند در سپتامبر گذشته یادداشت تفاهم غیرمنتظره ای امضا کردند، اخبار کمی در مورد همکاری هیوندای و جنرال موتورز منتشر شد. دو ماه پس از اعلام شراکت توسط کره ای بیزینس دیلی به تپش زدن گزارش شده است که هیوندای ممکن است نشان خود را روی کامیون های جنرال موتورز بگذارد. جنرال موتورز در ازای آن چه چیزی می تواند دریافت کند؟ خودروهای الکتریکی تجاری هیوندای برای فروش در ایالات متحده.

\n

اوایل امروز، طی یک تماس تحلیلگر، لی سئونگ جو، مدیر مالی هیوندای فاش کرد که جنرال موتورز می تواند خودروهای الکتریکی تجاری هیوندای با نشان مهندسی شده را در ایالات متحده بفروشد: «ما در حال بررسی نشان دادن مجدد خودروهای الکتریکی تجاری خود و عرضه GM هستیم. راهی برای ورود ما به بازار خودروهای تجاری آمریکای شمالی."

\n
\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n

عکس از: هیوندای

\n \n
\n

هنوز خیلی زود است که بگوییم جنرال موتورز به پلت فرم جدید مقیاس پذیر ST1 هیوندای که در اینجا نشان داده شده است و/یا وسایل نقلیه بزرگتر مانند سلول های سوختی و اتوبوس های باتری دسترسی خواهد داشت یا خیر. هیوندای همچنین خودروی هیدروژنی Xcient را به فروش می رساند که ادعا می کند اولین کامیون هیدروژن-الکتریکی سنگین تولید انبوه در جهان است.

\n

رویترز گزارش ها حاکی از آن است که هیوندای و جنرال موتورز تا پایان ماه مارس جزئیات همکاری خود را نهایی خواهند کرد. دو طرف در حال مذاکره برای همکاری هستند که شامل خرید خودروهای سواری، خودروهای تجاری و قطعات یدکی می شود. هنگام امضای یادداشت تفاهم در سال گذشته، دو طرف همچنین به امکان توسعه مشترک محصولات جدید و تامین مواد اولیه باتری و فولاد اشاره کردند.

\n

در این تماس تلفنی، لی خاطرنشان کرد که با توجه به آشفتگی سیاسی در کره، سال 2025 احتمالا سال سختی خواهد بود. پس از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد تعرفه ها و حمایت فدرال و بین المللی از خودروهای الکتریکی، ایالات متحده نیز با عدم اطمینان مواجه است. علاوه بر این، مقررات سخت گیرانه تر انتشار گازهای گلخانه ای در اروپا باعث نگرانی است که با کاهش مشوق های خودروهای الکتریکی در بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا تقویت شده است، که برخی از آنها به طور کلی مزایا را حذف کرده اند.

\n \n \n\n
\n
\n\n
\n \n \n \n \n\n \n\n\n \n \n \n \n\n \n \n \n

منبع