جگوار E-Type با موتور سوپرا 2JZ، گیربکس بی ام و M3 باعث ناراحتی پاکبانان می شود


جگوار E-Type به طور گسترده یکی از زیباترین خودروهایی است که تا به حال ساخته شده است، درست در آنجا با مرسدس 300SL Gullwing و لامبورگینی میورا. همانطور که به راحتی می توانید بگویید، این نسخه معمولی شما از خودروی اسپورت بریتانیایی خیره کننده نیست زیرا تغییراتی بحث برانگیز دریافت کرده است. E-Type که توسط DevSpeed ​​Motorsports برای نمایشگاه SEMA 2023 ساخته شده است، این هفته در غرفه Eneos در لاس وگاس است.

بزرگترین شرکت نفت ژاپن و تامین کننده روغن موتور و مایعات گیربکس، این ابزار را بر اساس XKE 2+2 1969 برجسته می کند. افرادی که می‌دانند این خودرو به موتور 2JZ-GTE اقتباس شده از تویوتا سوپرا و مجهز به توربوشارژر Borg Warner EFR 8474، ابروهای خود را بالا می‌برند. نیرو از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی ZF که از BMW M3 E36 قرض گرفته شده است به جاده منتقل می شود.

جگوار E-Type توسط Eneos برای SEMA 2023

قدرت توقف توسط ترمزهای جلو که از شورولت کوروت (C5) 2003 گرفته شده است، تامین می شود، در حالی که ترمزهای عقب از یک سدان BMW سری 5 (535i، E60) مدل 2010 تامین می شود. ترمزهای جدید/قدیمی با چرخ های 17 اینچی روتیفرم دو تکه کار می کنند که در لاستیک های 225/45 R17 جلو و 255/40 R17 عقب بریجستون پوتنزا پیچیده شده اند. همچنین از سدان لوکس باواریایی، مجموعه زیرفریم عقب و دیفرانسیل گرفته شده است.

برای ایجاد فضا برای آن لاستیک‌های گوشتی، فلرهای برآمده گلگیر طراحی شده و قبل از افزودن فیبر کربن برای تقویت پانل‌های بدنه، به صورت سه بعدی چاپ شدند. این جگوار E-Type با مشخصات فرانکشتاین دارای ترکیبی بد از قطعات است، از جمله سیستم تعلیق سفارشی جلو، رول‌های نقره‌ای، رول کیج DevSpeed، به‌علاوه تعدادی قطعات داخلی: فرمان OMP، صندلی‌های تیلت با مهارهای Schroth و پدال OBP. پانل های جعبه و پا.

به ما گفته می شود که این تبدیل وحشیانه جگوار E-Type را به یک “هات میله برای خیابان و مسیر” تبدیل کرده است. می‌توانید آن را در SEMA 2023 تا جمعه، 3 نوامبر بررسی کنید.



منبع