جیپ انتقام جو بالاخره آنچه را که همه جیپ ها باید داشته باشند به دست آورد: چهار چرخ متحرک


Jeep Avenger گزینه های پیشرانه الکتریکی، هیبریدی و احتراقی را برای خریداران در اروپا ارائه می دهد. یکی از چیزهایی که این خودرو ندارد، چهار چرخ متحرک است – مسلماً ویژگی تعیین کننده برای یک جیپ. این در اواخر سال جاری تغییر خواهد کرد، با حسن نیت از Jeep Avenger 4xe جدید.

با این حال، Avenger مانند سایر مدل‌های 4xe یک پلاگین هیبریدی نیست. این یکی از یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی استفاده می کند که یک موتور احتراق داخلی 134 اسب بخاری را با دو موتور الکتریکی 28 اسب بخاری ترکیب می کند. یکی از موتورها در یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه ادغام شده است و با کمک فناوری “حلقه قدرت” جیپ، هر چهار چرخ می توانند بدون توجه به وضعیت شارژ باتری، نیرو دریافت کنند. Avenger 4xe همچنین می‌تواند صرفاً با نیروی الکتریکی در سرعت‌های پایین کار کند، اگرچه محدوده خاصی ذکر نشده است.

Jeep Avenger 4xe (2024)
Jeep Avenger 4xe (2024)

جزئیات مربوط به Avenger 4xe در حال حاضر ناچیز است، اما رندرهایی که این برند منتشر کرده، نسخه‌ای از SUV را با نمای جلویی جدید نشان می‌دهد که تقریباً شبیه به کانسپت Avenger 4×4 است که در نمایشگاه خودروی پاریس در سال 2022 نشان داده شد. یک قفسه سقفی برجسته در بالا، اما جدای از نمای جلویی که در اینجا نشان داده شده است، این تنها چیزی است که در حال حاضر داریم.

اریک لافورژ، رئیس جیپ در اروپا می‌گوید: «جیپ Avenger 4xe جدید نقطه عطفی برای این برند است. آخرین نسخه از مدل موفق ما جمع و جور بودن و تطبیق پذیری Avenger را با عملکرد سیستم چهار چرخ متحرک گرد هم می‌آورد. سیستم. نتیجه یک قابلیت بی نظیر برای تجربه رانندگی پویاتر است. Avenger 4xe جدید در حال تکمیل عرضه SUV 4×4 این برند در تمام بخش‌ها است.”

تا کنون هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه Avenger – در هر تریم – در آمریکای شمالی فروخته خواهد شد، وجود ندارد. در مورد اروپا، جیپ قول داده است که بانک‌های سفارش 4xe تا قبل از پایان سال 2024 باز خواهند شد. به عبارت دیگر، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.



منبع