جیپ در شرایط بکر نیست، با پتینه قابل مشاهده پوشانده شده است، اما به خوبی کار می کند و به وضوح می تواند مانند دهه های قبل عمل کند. آنها ماشینهای سادهای هستند که ابتدا برای ارتش ساخته شدهاند و هر گونه راحتی را برای انجام وظیفه جنگی خود از بین بردهاند. طراحی ساده نیز نگهداری آنها را آسان کرده است.
دور موتور جیپ می چرخد و می چرخد و جیپ به آرامی از صخره ها بالا می رود و کشش کافی برای رسیدن به مسیر در بالا را می گیرد. این ویدیو سیستم تعلیق آفرود را نشان میدهد، که برای نصب جیپ مشکل چندانی ندارد، اگرچه چند لاستیک در طول تلاش برای لمس زمین تلاش میکردند.
امروزه جیپ رانگلر همچنان بر مسیرهای آفرود در سراسر جهان تسلط دارد. فورد برانکوی جدید که تمام کارتهای آفرود خود را روی میز میگذارد، این تسلط را به چالش میکشد. خودروسازان دیگر به دنبال ساخت شاسیبلندها و کراساوورهای مقاومتر شدهاند، اما مانند این جیپ Willys عمل نمیکنند. برای لذت بردن از آفرود به جدیدترین و بهترین ها نیاز ندارید و به هر حال نمی خواهید ماشین جدید خود را خراش دهید.
خودروهای شاسی بلند از زمان شروع سودمندی خود بسیار پیموده اند. آنها از آفرودهای ناخوشایند و اسب های کار به برخی از محبوب ترین وسایل نقلیه موجود امروزی تبدیل شده اند. آنها می توانند بچه ها و مواد غذایی را بدون از دست دادن هیچ امکاناتی با خیال راحت حمل کنند، اما یک جیپ قدیمی Willys نشان می دهد که برای مقابله با زمین های چالش برانگیز مانند خزیدن در صخره، به فناوری مدرن زیادی نیاز ندارید.
این کلیپ کوتاه از کانال Big Willy یوتیوب، جیپ قدیمی را به تصویر می کشد که به راحتی از صخره های شیب دار و صخره ای عبور می کند. پرش میکند، کج میشود و بهطور نامطمئنی خم میشود، چرخهایش هنگام خزیدن روی صخرهها به هوا بلند میشوند، اما رفتن آن کاملاً آسان نیست. لاستیک های نازک در یک نقطه برای چسبندگی تلاش می کنند، جیپ را به یک سمت می لغزند قبل از اینکه راننده مجبور شود دوباره ارزیابی کند و دوباره امتحان کند.