جیپ گلادیاتور بالاخره یک پیشرانه هیبریدی 4X دریافت می کند


جیپ روز جمعه تایید کرد که Gladiator 4xe پلاگین هیبریدی را در سال آینده معرفی خواهد کرد. این خودرو به Wrangler 4xe و Grand Cherokee 4xe در خط تولید جیپ خواهد پیوست، زیرا فروش خودروهای الکتریکی نشانه هایی از کاهش سرعت را نشان می دهد. مدیر عامل برند آنتونیو فیلوسا در پست لینکدین خود چیزی بیش از تاریخ مبهم ورود مدل را فاش نکرد، اما این پیکاپ احتمالاً پیشرانه PHEV خود را با رانگلر به اشتراک خواهد گذاشت.

این SUV دارای یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ، یک ژنراتور استارت و یک موتور الکتریکی در جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک است. کل خروجی سیستم 375 اسب بخار و 470 پوند فوت گشتاور است.

4xe پس از تصمیم جیپ برای حذف تدریجی گزینه موتور EcoDiesel برای Gladiator وارد بازار شد. PHEV جدید به نسخه 3.6 لیتری V-6 با قدرت 285 اسب بخار و گشتاور 260 پوند فوت می پیوندد و هیبریدی را به قوی ترین انتخاب تبدیل می کند.

جیپ تاریخ دقیق ورود Gladiator 4xe را تایید نمی‌کند، در عوض بیانیه‌ای را در گذشته ارائه می‌کند که می‌گوید این برند تا سال 2025 کل خط تولید خود را برق خواهد زد. ما باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

قیمت کامیون را هم نمی دانیم. Wrangler 4xe مدل 2024 از 52554 دلار شروع می شود (قیمت شامل هزینه 1895 دلاری مقصد است) که تقریباً 20000 دلار بیشتر از نسخه پایه و گازسوز است. حق بیمه مشابه نسبت به گلادیاتور پایه، قیمت هیبریدی این پیکاپ را کمتر از 60000 دلار می‌کند.

آیا یک جیپ گلادیاتور هیبریدی می خرید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.



منبع