جیپ EV 25000 دلاری واقعی است و به ایالات متحده می آید


جیپ به طور کامل از برق رسانی استقبال می کند. این شرکت در حال حاضر چند مدل هیبریدی را در ایالات متحده ارائه می دهد و اولین خودروی باتری-الکتریکی خود را اواخر امروز برای آمریکا عرضه خواهد کرد. این برند به زودی با یک خودروی برقی 25000 دلاری گسترش خواهد یافت که کارلوس تاوارس، مدیر عامل Stellantis گفت که «بسیار زود» وارد بازار خواهد شد.

تاوارس این مدل مرموز را در چهلمین کنفرانس تصمیمات استراتژیک سالانه برنشتاین در روز چهارشنبه فاش کرد. او گفت که این شرکت از تخصص خود در طراحی سیتروئن e-C3 20000 یورویی (21687 دلار به نرخ ارز امروزی) برای کمک به عرضه جیپ EV مقرون به صرفه در آمریکا استفاده خواهد کرد زیرا “ما یک شرکت جهانی هستیم و این در سراسر جهان مهندسی کاملاً روان است. از استلانتیس.”

یک جیپ الکتریکی 25000 دلاری سومین خودروی الکتریکی این برند برای ایالات متحده خواهد بود. این خودرو پس از Wagoneer S که خریداران گرند چروکی را هدف قرار داده و Recon آفرود محور را در اواخر امسال دنبال خواهد کرد. طراحی جعبه ای آن تأثیرات Wrangler خود را که شامل درهای قابل جابجایی و سایر ویژگی های ناهموار است، پنهان نمی کند.

تاوارس جزئیاتی فراتر از قیمت مدل و تاریخ مبهم ورود ارائه نکرد. Stellantis دارای طیف وسیعی از پلتفرم‌های جدید است که می‌تواند زیربنای خودروی برقی باشد، اما اگر از سیتروئن استفاده می‌کند، ما گمان می‌کنیم که برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، قطعاتی را با e-C3 جدید به اشتراک بگذارد.

سیتروئن قدرتمند نیست و بر پلتفرم خودروی هوشمند Stellantis با موتور الکتریکی 111 اسب بخاری سوار است. بر اساس چرخه آزمون بخشش اروپا می تواند تا 199 مایل را طی کند. با این حال، مشخص نیست که آیا این پلت فرم زیربنای جیپ جدید خواهد بود یا خیر. Recon و Wagoneer S بر روی معماری STLA Large Stellantis سوار می شوند.



منبع