خرید اینترنتی گردنبند مردانه اسم، مهره ای، چوبی و گردنبند استیل | hsaatchi

همچنین باید در نظر داشته باشید که مدل چوکر زنانه و مردانه با هم فرق دارد. خانم ها محترم به منظور تکمیل ظاهر خود ، گردنبند زنانه خود را با گوشواره ، النگو، دستبند و حلقۀ خود ست کنید. و اگر رگهای شما آبی متمایل به سبز است، تناز پوستی خنثی دارید و از هر دو رنگ گردنبند طلایی و نقره ای می توانید استفاده کنید.

خرید اینترنتی گردنبند مردانه اسم، مهره ای، چوبی و گردنبند استیل | hsaatchi

طرح‌های این چنینی هم در مدل ساده و هم شلوغ وجود دارند که با تمام سلیقه‌ ها و استایل‌ ها هماهنگ هستند. به گردنبندهای کوتاهی که بالای گردن بسته می شوند ، چاکرز ( گردن آویز) گفته می شود، استفاده از این محصول ، جواهری قدرتمند و مطابق مد است که اعتماد، کاریزما و سبک شخص را به تصویر می کشد. گردنبندهایی که پایین تر از یقه و بالاتر از قفسۀ سینه قرار می گیرند ،بسیار محبوب هستند ، در حالیکه گردنبندهای بلند که روی لباس بسته می شوند ایده ی جالبی برای جلوه دادن به لباس و نوع پوشش در زمستان خرید و فروش،طلا اینترنتی می باشند. در طول زمان، فلزاتی از قبیل آهن ، برنز، طلا و نقره کشف شدند که منجر به انتخابات جدیدی برای طرح هایی کلاسیک و مناسب برای این محصول بودند. گردنبندهای اولیه از نرم تنان ، استخوان ، صدف ، چوب ، سنگ های کوچک و دندان هایی که از سفرهای شکاری موفق جمع شده اند ، ساخته می شدند. به ضخامت گردنبند مورد نظر نیز توجه کنید، اگر گردنتان پهن است، از گردنبند بزرگ و پهن استفاده کنید و اگر گردن لاغری دارید، گردنبند های ظریف تر برای شما مناسب است.

طلا‌فروشان

خرید گردنبند مردانه و زنانه از فروشگاه اینترنتی ایشومر به سادگی امکان پذیر است و تنها لازم است شما سایز این محصول دلخواه و مدل آن را بدانید و از میان آن ها بهترین و مناسب ترین ها را برای خود انتخاب نمایید. اندازه‌گیری دور گردن یکی از پارامترهای مهم و کلیدی برای تعیین طول زنجیر در راهنمای خرید گردنبند مردانه است. برای به دست آوردن طول ایده‌آل یک گردنبند آویز و استاندارد، طول گردن خود را به علاوه ۱۰ سانتی‌متر کنید، ولی برای خرید گردنبند چوکر ۵ سانتی‌متر به طول گردن اضافه نمایید. در نظر داشته باشید که چوکر برای افرادی با گردن‌های بلندتر مناسب است. از فلزهای مختلفی در ساخت گردنبند مردانه استفاده می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

  • برای مثال، زنجیرهایی که قفل خاص و تک دارند که رایج نیست (مثل زنجیرهای قفل کوبایی، کشویی و دکمه ای) قیمت بسیار بالاتری نسبت به زنجیرهای مردانه با قفل عادی دارند.
  • از این گردنبند ها در مراسم و جشن های مختلفی مثل هالووین نیز استفاده می شود.
  • اگر به دنبال محبوب ترین زنجیر ها برای مردان هستید، پس به جای درستی آمده اید.
  • به همراه این گردنبندِ شکل مار، یک زنجیر نسبتا بلند 70 سانتیمتری رایگان نیز وجود دارد.

زیورآلات آخرین چیزی است که شما به استایل خود اضافه می‌کنید، اما در عین حال اولین چیزی است که به چشم می‌آید. از اینرو اگر می‌خواهید منحصربه فرد، شیک پوش و از همه مهمتر خاص به نظر برسید باید به تناسب زیورآلات خود با سایر لباس‌هایی که برای پوشیدن انتخاب می‌نمائید، دقت کنید. خرید گردنبند طلا مردانه امروزه یکی از رایج‌ترین اکسسوری‌هایی است که برای آقایان حائز اهمیت شده است. در صورتی‌که با شیوه و روش اصولی نسبت به خرید گردنبند مردانه اقدام کنید، حتما نتیجه بسیار چشمگیری در استایل شما خواهد داشت. گردنبند مردانه را بایستی براساس جثه و اندام، رنگ پوست و همچنین فرم صورت فرد انتخاب و خریداری کرد.

گردنبند مردانه پلاک اسم محسن با سنگ اونیکس مات