خرید فروش بنز صفر و کارکرده در ایران شیپور | alfaromeoblog

بنز در چند مسابقه شرکت کرده بود، اما مایل نبود از این جریان پیروی کند و ترجیح می‌داد، تا همچنان ماشین‌های ارزان‌قیمت بسازد. مرسدس بنز از روزهای اول ورود خودرو به ایران، به کشورمان آمد و از دهه بیست نیز به‌طور جدی و با نماینده مجاز، فعالیتش را در ایران پیگیری کرد. مرسدس-بنز در سال ۲۰۰۴ پس از ۷ سال که مدل جدیدی را معرفی نکرده بود، با مشارکت مک لارن، اقدام به تولید مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن نمود. در اواخر همین سال، مدل دیگری بنام مرسدس بنز سی‌ال‌اس نیز رونمایی شد.

تاریخچه بنز

بنز هم برای این که از قافله عقب نماند، تمام توان طراحی و فنی خود را به کار گرفت تا امسال این مدل زیبا و لوکس را به بازارهای جهانی معرفی کند. اگر شما هم کمی به دنیای خودروهای الکتریکی علاقه داشته باشید، حتماً می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری درباره بنز الکتریکی EQS داشته باشید. تا انتهای این مطلب با رادیس کار همراه باشید تا به بررسی مشخصات فنی و ظاهری این ماشین زیبا بپردازیم.

فروش بنز دولتی

این نسل در 4 نوع مختلف بدنه شامل سدان، کوپه، استیشن واگن و کروک عرضه می شود. E350 کوپه از پرطرفدارترین کوپه های لوکس در بازار مجله خبری خودرو آلفا رومئو داخلی شناخته می شود. این خودرو در دو تیپ E63 و E63S تنها خودروای است که با موتور 8 سیلندر از سال 2016 عرضه می شود.

  • برای چراغ‌های جلو از سه چراغی سه یک‌تکه با سه ال‌ای‌دی استفاده شده که بسیار با چراغ‌های S کلاس شباهت دارد.
  • مرسدس بنز 300 با داشتن امکاناتی نظر ماشین تایپ، میز تحری، پرده و سیستم تلفن همراه و رادیو آنقدر لوکس بود که به ماشین شخصی صدر اعظم کشور آلمان تبدیل شد.
  • کمی پس از عرضه این ماشین، مرسدس بنز رده‌ای در آزمایش تغییر ناگهانی مسیر، که توسط یک مجله سوئدی انجام شد، چپ کرد که تبلیغات منفی زیادی در پی داشت.
  • از موارد قابل توجه مرسدس بنز S500 کوچک‌تر بودن درب‌های عقب نسبت به مدل استاندارد است، با این کار شیشه لچکی مثلثی شکل عقب نیز از درب به ستون C منتقل شده است.

سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. در طول دهه ۱۹۴۰ میلادی به دلیل وقوع جنگ جهانی دوم، مرسدس-بنز هیچ مدل جدیدی تولید نکرد.

http://3dprintingindustry.ir

تقریبا تمام مردم جهان این ویژگی مشترک را دارند که اگر به آن ها گویید که نام چند برند معروف در زمینه محصول خاصی را نام ببرید، چند برند مشترک در اولین ثانیه ها به ذهن افراد می رسد. حال اگر از شما بپرسند که نام چند کمپانی مشهور خودروسازی را نام ببرید، چند کمپانی اولی که به ذهن تان می رسد چیست؟بی شک، مرسدس بنز اگر اولین نباشد، جز پنج اسم اولی است که به ذهن تان خطور می کند. اما چه چیزی مرسدس بنز را تا این حد و با این وسعت مشهور نموده است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا تاریخچه مرسدس بنز از روز پیدایش آن تا به امروز را بیان کنیم و در پایان به معرفی پرفروش ترین و بهترین خودروهای این کمپانی بپردازیم. مرسدس بنز – Mercedes Benz – شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز و همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) فعالیت می‌کند.

بنز کلاس CLK کروک