خرید و فروش و قیمت بنز امروز | alfaromeoblog

برای حل این مشکل، مرسدس بنز پنجاه سال پس از ساخت نخستین خودرو، در فوریه ۱۹۳۶ مدل مرسدس-بنز ۲۶۰ دی را عرضه کرد که نخستین ماشین با موتور دیزل در جهان بود. حجم این موتور چهار سیلندر ۲٫۶ لیتر بود و ۴۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. اما جذابیتش به این محدود نشد و ساخت آن آغازگر روندی در صنعت خودروسازی شد که تا امروز ادامه دارد. موتور ۱۲ سیلندر مرسدس آام‌گ بیشتر برای قدرت دادن به پاگانی زوندا مشهور است.

دربارهٔ دیوار

مرسدس بنز کلاس CL خودرویی است که از سال 1998 تاکنون در آلمان تولید شده است. این خودرو در کلاس خودرو GT قرار گرفته و طراحی آن مجله خبری خودرو آلفا رومئو خودروهای موتور جلو _ محور عقب بوده است. طراحی داشبورد و کابین بنز کلاس CL برگرفته از مرسدس بنز کلاس S سدان این کمپانی است.

http://3dprintingindustry.ir

طول EQS با استفاده از این پلتفرم به 5.265 متر می‌رسد، اما از بیرون این خودرو به‌هیچ‌عنوان کشیده به نظر نخواهد رسید. این خودرو علاوه بر این که باطری قوی‌تری دارد، از دو موتور برای تولید 516 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به گشتاور 828 نیوتن متری یا 0 تا 100 تنها در 4.1 ثانیه‌ای آن اشاره کرد. پیش از این‌که بنز خودروی لوکس و الکتریکی خود را معرفی کند، ماشین‌هایی مانند تسلا در رده اول استفاده از تکنولوژی موتورهای الکتریکی بودند.

طراحی چراغ‌های جلو و عقب

یک خط ضخیم کرومی از مرکز لوگو عبور و گریل را به دو قسمت تقسیم می کند. در نمای جانبی خط شانه ای از گلگیر جلو آغاز و تا روی درها ادامه دارد. در نمای داخلی شاهد حضور تریم چوبی قهوه ای و چرم تیره با کیفیت با دوخت درشت سفید هستیم. دکمه های کنترلی روی فرمان، دریچه های دایره ای سیستم تهویه و بسیاری جزئیات دیگر یک کابین فوق العاده را بوجود آورده است. یکی از خودروهای سوپر اسپورت کمپانی مرسدس بنز در کلاس کوپه است که با همکاری شرکت AMG تولید شده است.

  • بنز S500 به سیستم MBC مجهز است که می تواند مسیر پیشِ رو را آنالیز کند و در صورت مشاهده چاله و یا سرعت گیر، میزان تعلیق ماشین را بالا ببرد.
  • این ماشین طراحی عضلانی دارد اما خبری از خطوط تیز و شکسته روی آن نیست.
  • این خودرو، با موتور ۲۱٫۵ لیتری خود ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد و توانست رکورد سرعت ۲۰۲٫۷ کیلومتر در ساعت را به ثبت برساند.
  • با این حال، جولیوس گانز، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت، پس از تحقیقاتش به این نتیجه رسید، که نمی‌توان به مسابقات بی‌توجه ماند و بنز تصمیم گرفت، یک خودروی اسپورت بسازد.
  • یکی از نمونه‌های بسیار خوب این دهه مدل مرسدس-بنز اس‌اس‌کی است که در سال ۱۹۲۸ ساخته شد و در سال ۱۹۹۹ یکی از ۲۶ نامزد برای عنوان ماشین قرن بود.

تقریبا تمام مردم جهان این ویژگی مشترک را دارند که اگر به آن ها گویید که نام چند برند معروف در زمینه محصول خاصی را نام ببرید، چند برند مشترک در اولین ثانیه ها به ذهن افراد می رسد. حال اگر از شما بپرسند که نام چند کمپانی مشهور خودروسازی را نام ببرید، چند کمپانی اولی که به ذهن تان می رسد چیست؟بی شک، مرسدس بنز اگر اولین نباشد، جز پنج اسم اولی است که به ذهن تان خطور می کند. اما چه چیزی مرسدس بنز را تا این حد و با این وسعت مشهور نموده است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا تاریخچه مرسدس بنز از روز پیدایش آن تا به امروز را بیان کنیم و در پایان به معرفی پرفروش ترین و بهترین خودروهای این کمپانی بپردازیم. مرسدس بنز – Mercedes Benz – شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز و همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) فعالیت می‌کند.

Mercedes Benz CLK-Class کلاس CLK