“این چیزی است [tank turn] این کار را انجام میدهید و به همسایهتان نشان میدهید، اما در شرایط سخت یا رانندگی پویا چندان مفید نیست.»
“یک حالت دریفت خودکار؟ بله مطمئنا. ما می توانیم این کار را انجام دهیم زیرا همیشه می دانیم که ماشین در چه وضعیتی قرار دارد. ما برای همه چیز سنسور داریم، بنابراین می دانیم. شما باید فضای زیادی برای چیزی شبیه به این داشته باشید و تنها چیزی باشد. نکته این است که علاوه بر بردار گشتاور، به رانندگی با سیم نیاز دارید زیرا ممکن است لازم باشد فرمان را بردارید [from the driver]”
بررسیهای Affalterbach به تازگی با خودروهای پرفورمنس الکتریکی شروع شدهاند و تاکنون فقط EQS 53 و EQS 43 و 53 کوچکتر را نشان میدهند. مفهوم Vision AMG که در اوایل امسال دیدیم، پنجرهای به آینده یک AMG.EA الکتریکی اختصاصی است. پلت فرم ماشین اسپرت
BMW M با مهندسی یک خودروی برقی که بتواند در محل بچرخد غریبه نیست، زیرا اخیراً یک i4 کوپه اصلاح شده با موتورهای چهارگانه که همان مانور را انجام می دهد، البته با دوز سنگین CGI، نشان داده است.
خودروهایی مانند فورد فوکوس RS و آئودی RS3 حالتهای دریفت اختصاصی دارند که به راننده کمک میکند تا از کنارهها حرکت کند، اما اگر تبدیل خودرو به یک ماشین دودزا آسانتر باشد چه؟ خوب، ممکن است اتفاق بیفتد، به شرطی که به جای موتور احتراقی، موتورهای الکتریکی وجود داشته باشد. از آنجایی که ظاهراً خودروهای الکتریکی قبلاً به اندازه کافی پیچیده نبودند، مرسدس به فکر استقرار یک حالت دریفت خودکار در یک مدل AMG بدون ICE است.