
بروزرسانی: 02 خرداد 1404
خودروهای برقی BMW آینده از 621 مایل برد بیشتر نخواهند کرد
منبع

در اوایل این ماه، BMW اعلام کرد که به طراحی جدیدی برای باتری های خود با پلت فرم Neue Klasse تغییر خواهد داد. از اواسط این دهه، شرکت باواریایی از سلول های گرد استفاده خواهد کرد که جایگزین سلول های منشوری فعلی خواهد شد. بی ام و ادعا می کند که این به تعدادی مزایا منجر می شود و افزایش برد نیز در میان آنها است. خودروساز به فاصله 621 مایلی (1000 کیلومتری) بین شارژ نگاه می کند، هرچند که از این رقم بالاتر نخواهد رفت.
"قانونی در راه است تا عمر باتری را تضمین کند. به عنوان مثال، ایالات متحده پس از 10 سال به حداقل 80 درصد عملکرد باتری نیاز دارد. آلبرشت گفت: ما بهتر از این کار می کنیم.
باتری های Gen6 30 درصد یا بیشتر از نسل فعلی نسل 5 ما برد خواهند داشت، اما ما بیش از 1000 کیلومتر نخواهیم رفت. [620 miles] از محدوده، حتی اگر ما می توانیم. توماس آلبرشت، رئیس بخش کارآمد دینامیک خودروساز، گفت: ما فکر نمی کنیم که چنین برد طولانی لازم باشد. اتوموبیل به تازگی.
برای پلتفرم Neue Klasse، BMW از باتری های جدید و جمع و جورتر با قطر 1.81 اینچ (46 میلی متر) و دو ارتفاع در دسترس بسته به کاربرد آنها استفاده خواهد کرد. همچنین، شیمی سلول تغییر خواهد کرد تا محتوای نیکل بیشتری در سمت کاتد داشته باشد، در حالی که محتوای کبالت کاهش خواهد یافت. در نتیجه، باتری های Gen6 20 درصد یا بیشتر چگالی انرژی حجمی بیشتری خواهند داشت. کاهش وزن سالم 10 تا 20 درصد نیز تخمین زده می شود.
5 عکس ها