“قانونی در راه است تا عمر باتری را تضمین کند. به عنوان مثال، ایالات متحده پس از 10 سال به حداقل 80 درصد عملکرد باتری نیاز دارد. آلبرشت گفت: ما بهتر از این کار می کنیم.
بیامو تخمین میزند که باتریهای جدیدی که برای اولین بار در یک خودروی تولیدی در حدود سال 2025 برنامهریزی شدهاند، حدود 30 درصد برد بیشتری را ارائه میکنند. در خودروهای برقی پرچمدار این برند، این بدان معناست که برد بین دو شارژ حدود 621 مایل (1000 کیلومتر) خواهد بود و یکی از مدیران شرکت در مصاحبه اخیر خود تأیید کرده است که BMW هیچ برنامه ای برای فراتر از این تعداد ندارد.
5عکس ها
باتریهای Gen6 30 درصد یا بیشتر از نسل فعلی نسل 5 ما برد خواهند داشت، اما ما بیش از 1000 کیلومتر نخواهیم رفت. [620 miles] از محدوده، حتی اگر ما می توانیم. توماس آلبرشت، رئیس بخش کارآمد دینامیک خودروساز، گفت: ما فکر نمی کنیم که چنین برد طولانی لازم باشد. اتوموبیل به تازگی.
برای پلتفرم Neue Klasse، BMW از باتری های جدید و جمع و جورتر با قطر 1.81 اینچ (46 میلی متر) و دو ارتفاع در دسترس بسته به کاربرد آنها استفاده خواهد کرد. همچنین، شیمی سلول تغییر خواهد کرد تا محتوای نیکل بیشتری در سمت کاتد داشته باشد، در حالی که محتوای کبالت کاهش خواهد یافت. در نتیجه، باتریهای Gen6 20 درصد یا بیشتر چگالی انرژی حجمی بیشتری خواهند داشت. کاهش وزن سالم 10 تا 20 درصد نیز تخمین زده می شود.
در اوایل این ماه، BMW اعلام کرد که به طراحی جدیدی برای باتری های خود با پلت فرم Neue Klasse تغییر خواهد داد. از اواسط این دهه، شرکت باواریایی از سلول های گرد استفاده خواهد کرد که جایگزین سلول های منشوری فعلی خواهد شد. بیامو ادعا میکند که این به تعدادی مزایا منجر میشود و افزایش برد نیز در میان آنها است. خودروساز به فاصله 621 مایلی (1000 کیلومتری) بین شارژ نگاه می کند، هرچند که از این رقم بالاتر نخواهد رفت.
افزایش قابل توجه دیگر در عملکرد به دلیل افزایش قابلیت شارژ خواهد بود. بر اساس برآوردهای اولیه BMW، باتریهای Gen6 میتوانند با حدود 270 کیلووات شارژ یا حدود 30 درصد سریعتر از باتریهای نسل کنونی BMW شارژ شوند. با استفاده از شارژ DC قدرتمند، آیا به این معنی است که عمر باتری کمتر خواهد شد؟ نه اصلا