خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | alfaromeoblog

امکانات ایمنی کابین این خودرو شامل 4 ایربگ، 2 ایربگ راننده و سر نشین جلو و 2 ایربگ جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود. متوسط مصرف این خودرو 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 70 لیتری باک آن، با هر بار بنزین زدن می‌توانید تا مسافت 785 کیلومتر را به صورت متوسط طی کنید. مصرف سوخت این خودرو به صورت متوسط 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 55 لیتر است که به صورت متوسط باید قادر باشید تا با هر باک پر 730 کیلومتر را طی کنید. طراحی لاماری ایما از زبان طراحی جدید خودروسازان چینی برای ماشین‌های جدید خود که شامل استفاده از چراغ‌های جاو باریک، استفاده از زاویه‌های خشن و جلوپنجره بزرگ است پیروی می‌کند که اولین بار توسط Jeep انجام شد. مصرف متوسط این خودرو 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن مسافت 680 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند.

  • سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.
  • گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.
  • تویوتا لندکروزر یکی دیگر از خودروهای بسیار محبوب موجود در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار است که از توانایی‌های آفرودی بسیار مطلوبی بهره می‌برد.

این پیشرانه برای میتسوبیشی ASX جدید، 148 اسب‌بخار قدرت و 197 نیوتن‌متر گشتاور را فراهم می‌کند. گیربکس میتسوبیشی ASX از نوع CVT هفت‌سرعته است و مصرف سوخت ترکیبی این شاسی‌بلند جمع‌وجور نیز، حدود 8.5 لیتر در صد کیلومتر است. قیمت جهانی میتسوبیشی ASX مدل 2018 در اروپا، حدود 20 هزار دلار است و مجهز به سیستم 4 چرخ محرک است. رنو در کولئوس جدید، از طراحی بسیار زیبا، مدرن و جذاب برخوردار است؛ این زبان طراحی جدید، باعث شده است تا خرید رنو کولیوس به‌عنوان یکی از زیباترین خودروهای وارداتی کشور جزو انتخاب‌های خریداران باشد.

مهم ترین های 24 ساعت

نمونه 6 سیلندر 3 لیتری نیز با موتور 329 اسب بخاری و گشتاور 325 پوندفوت در کاتالوگ فروش قرار دارد. این محصول از موتور 3.5 لیتری توربو دوقلو با 375 اسب بخار خروجی(400 اسب در نسخه پلایتینوم) استفاده می کند. اخیرا لیستی با استناد به گزارش اتحادیه فروشندگان خودرو در آمریکای شمالی ارائه شده که طی آن برترین شاسی بلندهای سه ردیفه معرفی شده اند. برخی از خودروهایی که نام آنها در ادامه می آید برای نخستین بار، سال 2020 روانه بازار خواهند شد و برخی دیگر مجله خبری خودرو آلفا رومئو هم اکنون نیز با مدل 2019 در بازار خودروی آمریکا عرضه می شوند و مدل 2020 آنها نیز معرفی شده است. با این تفاوت که چانگان کمپانی معتبری بوده و تکنولوژی، آپشن‌ها، طراحی، فضای داخلی و درمجموع بسته بهتری را پیشنهاد می‌کند. که البته در کنار هم قرار گرفتن این گزینه‌ها کم‌هزینه نبوده و باعث شده که قیمت این خودرو از مرز ۵۰۰ میلیون تومان بالاتر رفته و قیمتی بیشتری نسبت به رقبایی همچون ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ که رقیب مناسب‌تری برای این خودرو است، پیدا کند.

هیوندای پالیسید

این مدل از خودروها به دلیل جاداری بسیار زیاد برای خانواده ها بسیار مناسب می باشد زیرا با داشتن فضای بسیار بیشتر , سرنشینان می‌توانند به راحتی در این خودرو نشسته و از مسافرت و رفت و آمدها لذت ببرند . با مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که کدام خودرو بهتر است و می‌توانید برای خود چه مدلی را در لیست خریدتان قرار دهید . این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. این 2 خودرو اگرچه از تولیدات یک کمپانی مادر (هایما) و کمپانی مونتاژکننده (ایران خودرو) محسوب می‌شوند اما در 2 کلاس متفاوت قرار می‌گیرند. اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید، مجرد هستید و کمتر پیش می‌آید به صورت گروهی مسیرهای شهری و جاده‌ای را بپیمایید، بیشتر در شهر از خودرو استفاده می‌کنید و ابعاد خودرو جهت یافتن جای پارک برایتان اهمیت دارد به S5 فکر کنید. اما در مقابل اگر خودرویی بزرگتر، جادارتر با قابلیت‌های جاده‌ای بیشتر مد نظر شماست و معمولا گروهی سفر می‌کنید S7 گزینه بهتری برایتان محسوب می‌شود.

درست مثل شرایط بازار جهانی خودرو در کشور ما هم تنوع شاسی‌بلندها بیشتر از هر زمان دیگری شده است. بنابراین نیاز است که بادید دقیق‌تری در بین این خودروها اقدام به خرید کنید. با بودجه در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومانی امکان انتخاب شاسی‌بلند در دو سگمنت جمع‌وجور و متوسط را دارید. البته امکان قرار دادن خودروهایی همچون رنو کپچر، ساندرو استپ‌وی، برلیانس کراس و اچ ۳۰ کراس از دانگ‌فنگ هم در این بازه قیمتی وجود دارد، اما باتوجه به اینکه این چهار خودرو در سگمنت کراس‌ها قرار می‌گیرد، آنها را در فرصت دیگری بررسی خواهیم کرد. فعلا در کنار «تامین خودرو» باشید تا به بررسی ۹ گزینه اصلی این بازه قیمتی بپردازیم، پس‌ازآن درصورتی‌که تمایل داشتید می‌توانید برای خرید هرکدام از بازار خودرو، نسبت به استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در محل «تامین خودرو» استفاده کنید.

http://3dprintingindustry.ir