خودروی استقامتی Acura ARX-06 با 671 اسب بخار و 10000 دور در دقیقه Redline معرفی شد

قدرت این خودروی مسابقه ای از Acura AR24e جدید 2.4 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو تامین می شود. حداکثر قدرت 671 اسب بخار (500 کیلووات) را که قوانین تعیین می کند تولید می کند و دور آن تا 10000 دور در دقیقه می رسد. طراحی محفظه احتراق به نیروگاه اجازه می دهد تا با سوخت کم کربن کار کند.

Wayne Taylor Racing و Meyer Shank Racing در سال 2023 با استفاده از ARX-06 رقابت خواهند کرد. این تیم ها قبلاً ARX-05 را در مسابقات قهرمانی IMSA WeatherTech SportsCar کمپین می کنند. تا لحظه نگارش این خبر، رانندگان این تیم ها چهار رتبه برتر جدول رده بندی امتیازی این سری را در اختیار دارند.



منبع

قوانین سری استفاده از واحد موتور ژنراتور بوش و بسته باتری مهندسی پیشرفته ویلیامز را الزامی می کند. خدمه آکورا باید نرم افزاری را ایجاد می کردند تا مطمئن شوند موتور احتراقی آن می تواند با این بخش هیبریدی از پیشرانه کار کند.

Acura ARX-06 Race Car Reveal Front Ange

ماشین مسابقه استقامتی Acura ARX-06 در 19 آگوست در The Quail، یک گردهمایی ورزش‌های موتوری، در هفته اتومبیل مونتری عرضه می‌شود. سپس این دستگاه در ژانویه در رولکس 24 در دیتونا به نمایش درمی آید و قهرمانی IMSA WeatherTech SportsCar GTP 2023 را به چالش می کشد.

طراحی ARX-06 شامل یک تقسیم کننده بزرگ جلو و یک عنصر شناور بالای آن است که بخش نور چراغ های جلو را نیز نگه می دارد. قسمت عقب شامل باله‌ای است که از کابین خلبان تا بال را می‌پوشاند، که دارای صفحات انتهایی است که به بدنه پایینی متصل می‌شوند.

ساحل سنگ ریزه ای

بخشی از توسعه شامل رندر کردن کابین خلبان در VR و قرار دادن رانندگان آینده در خودرو بود. آنها پیشنهاد کردند که آینه های جانبی را به نقطه ای که دقیقاً در پشت گلگیرهای جلو قرار دارد، پایین بیاورند. این به آنها دید بهتری به بیرون داد و از نظر آیرودینامیک موقعیت کارآمدتری برای وسیله نقلیه بود.

تمام اخبار مربوط به ساحل سنگریزه را ببینید

دیوید گفت: “ما مشتاقانه منتظر چالش مسابقه پورشه، بی ام و و جنرال موتورز در مسابقات قهرمانی GTP IMSA هستیم. ما بسیار می دانیم که این یک گام بزرگ برای ما است. ما چیزهای زیادی برای یادگیری داریم، اما به همین دلیل است که مسابقه می دهیم.” سالترز، رئیس توسعه عملکرد هوندا و مدیر فنی.

قوانین این کلاس، تولیدکنندگان را ملزم می‌کند که یکی از چهار شاسی مورد تایید را انتخاب کنند، اما سازندگان می‌توانند بدنه‌ای متناسب با ظاهر برندشان اعمال کنند. ARX-06 از پایه های مونوکوک فیبر کربنی از ORECA استفاده می کند. این شرکت قبلاً با Acura روی ARX-05 DPi کار کرده بود.