خودروی اسپرت جدید زاگاتو دارای سپر عقب قابل جابجایی با دم بلند است


زاگاتو یک ماشین جدید دوست داشتنی به نام AGTZ Twin Tail دارد. این ادای احترام به Alpine A220 است که در Le Mans مسابقه داده است و بر اساس خودروی اسپرت Alpine A110 با موتور وسط ساخته شده است. اما این چیزی بیش از یک وسیله نقلیه زیبا و بسیار گران قیمت است.

مانند آلفارومئو TZ1، Iso Rivolta GTZ و دیگر ساخت‌های زاگاتو قبل از آن، AGTZ طراحی پشتی خوش‌شکلی دارد. اما در اینجا قسمت پشتی در واقع قابل جابجایی است. دم دوقلو به شما این امکان را می دهد که یک دم بلند برای آیرودینامیک بهتر یا طراحی دم کوتاه تنومند برای کروز روزانه داشته باشید. هر دو تکرار از خودروی اسپرت مبتنی بر آلپاین خیره کننده به نظر می رسند.

دم دوقلو زاگاتو AGTZ
دم دوقلو زاگاتو AGTZ

زاگاتو نمی‌گوید که دوقلو دم چه قدرتی دارد، اما احتمالاً موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ A110 با قدرت 249 اسب بخار کارخانه را حفظ کرده است. در A110 این موتور به یک موتور هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک و دیفرانسیل عقب جفت می شود که به آن کمک می کند تا در حدود 4.5 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد. زاگاتو همچنین نمی‌گوید که با بدنه اضافی چقدر وزن اضافه کرده است، اما وزن پایه A110 تقریباً 2429 پوند است—بنابراین نباید بیشتر از این وزن باشد.

اگر شما یکی از 19 خریدار خوش شانس این آلپاین سفارشی زیبا هستید، می توانید هر ترکیب رنگی یا رنگ داخلی را که دوست دارید انتخاب کنید. زاگاتو دو خودروی اول را در رنگ‌های آبی و سفید به نمایش می‌گذارد، و همچنین خودروی سوم را با رنگ‌های زیبای آبی، سفید و قرمز سه رنگ هوماژ به عنوان نشانه‌ای از پرچم فرانسه به نمایش می‌گذارد.

دم دوقلو زاگاتو AGTZ
دم دوقلو زاگاتو AGTZ

قیمت ها از 650000 یورو شروع می شود و تقریباً نیمی از آنها قبلاً صحبت شده است. Zagato AGTZ Twin Tail اولین حضور حضوری خود را در Concorso d'Eleganza Villa d'Este در ماه می انجام می دهد.



منبع